Gå til innhold

Bedt om tid - vente eller pushe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor legge så mye i snapchat da? Jeg har selv vært motstander av den appen, men har den lastet ned og kun et fåtall på vennelisten. Ser på deres bilder når jeg er i humør, men sender aldri en "respons" til de. Mener ikke noe "vondt" med det, snapchat er bare ikke min greie. Hva skal jeg gjøre? Sende et bilde av meg selv med tommel opp når noen tar bilde av seg selv på trikken? Næh tåpelig.

Virkelig ikke rart at han trenger tid og ro! Han har ikke plass til deg i livet sitt akuratt nå og det må du respektere når han sier det så åpent. Hadde han vært uinteressert i deg hadde han bare ditchet deg, men siden han ber deg om å gi han tid så er det ikke interessen hans det står på men livsomstendighetene hans akuratt nå. De par timene har han til overs i mnd skjønner jeg godt at han vil bruke for seg selv og ikke med en ny dame når han står midt i exkonestress og barneprosess nå.

Men såklart opp til deg hvor lenge du vil vente, men syntes du bare ødelegger for deg selv ved å oppfatte det som at han gir faen i deg , og ved å mase på han sende han hint fordi du trenger oppmerksomhet osv. Han har ikke kapasitet nå. Liker du han godt nok så respekterer du det. Liker du han ikke godt nok men bare liker oppmerksomheten, så er nok det beste å uansett gå videre så du får den oppmerksomheten du krever fra noen andre! :)

Anonymous poster hash: e9c2f...bbb

Nei Snap er bare noe enkelt og uforpliktende. Men jeg synes det er rart han ikke gir lyd fra seg i det hele tatt. Han har tidligere alltid sendt meg noe hver eneste dag. Om så bare en kort "ha en fin dag". Så da å gå fra mye til ingen ting gjør meg bekymret.

Bekymret for at noe har skjedd hos han. Med han. Eller med noen ved han. Eller at alt bare døde brått mellom oss. Noe har skjedd men jeg vet ikke hva.

Det er ikke oppmerksomheten i seg selv jeg tørster etter. Men en slags forklaring på hva som skjer. Han har alltid vært tydelig. Men nå sist sa han bare at han ikke hadde tid. Han ba ikke direkte om at jeg skulle vente. Jeg er bare veldig forvirret og redd akkurat nå.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...