Gå til innhold

Høye kvinnfolk og vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 176 og veier 96 kilo. Føler meg stor men ikke enorm.



Anonymous poster hash: 73737...1ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 1.75 og veier 83. Er på vei ned i vekt da, men føler meg faktisk ikke feit. Litt større enn "vanlig" fin å slank, men ja. Skal visst veie maks 77 med min høyde for å ikke regnes som overvektig, lol.



Anonymous poster hash: aacb3...1b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsbygningen har mye å si. Selv vil jeg vel si at jeg har en kraftig benbygning, d.v.s jeg har hofter, smal midje og skuldre. Jeg er ca 175 høy og veier 60 kg.  Selv synes jeg jeg er litt for slank, og skulle gjerne ha gått opp en 3-4 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

175 cm og 60 kg. Er slank, men med former (100 cm rundt hoftene og D-cup).

 

Tenker noen ganger at jeg er 'stor' når jeg ser meg i speilet, ikke som i tjukk, men bare i totalt vesen. Mye av alt liksom.

 

Meste jeg har veid var 68 kg, og da var jeg litt mer lubben enn jeg er komfortabel med. Minste jeg har veid er 58, og da var jeg 18.



Anonymous poster hash: 21479...52e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Interessant å se hvor forskjellige folk er bygd. Jeg måtte måle litt med målebånd av nysgjerrighet xD 92 cm rundt hoftene. Har B-cup. 66 cm rundt midjen. Føler at jeg alltid legger på meg de feile plassene, dvs mageområdet, armer (har svære, men svake, overarmer) dobbelthake osv. :P hadde vært fantastisk å lagt på seg på pupper og rumpe istedet. Og det som noen av dere sier: jeg føler meg mye av alt, siden jeg er så.. "Stor" jevnt over. Tårner over de fleste kvinnfolk. Nesten like høy som gjennomsnittsmannen. Det gjør at man ikke føler seg særlig feminin :)

Anonymous poster hash: 4caf6...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Interessant å se hvor forskjellige folk er bygd. Jeg måtte måle litt med målebånd av nysgjerrighet xD 92 cm rundt hoftene. Har B-cup. 66 cm rundt midjen. Føler at jeg alltid legger på meg de feile plassene, dvs mageområdet, armer (har svære, men svake, overarmer) dobbelthake osv. :P hadde vært fantastisk å lagt på seg på pupper og rumpe istedet. Og det som noen av dere sier: jeg føler meg mye av alt, siden jeg er så.. "Stor" jevnt over. Tårner over de fleste kvinnfolk. Nesten like høy som gjennomsnittsmannen. Det gjør at man ikke føler seg særlig feminin :)

Anonymous poster hash: 4caf6...673

Livvidden er ofte et bedre mål enn bmi og vekt. Der er her det usunne fettet legger seg. Du er skikkelig smal med 66 cm med din høyde!

Anonymous poster hash: 2f1a9...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...