AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #81 Skrevet 9. september 2015 Huh, å ha i ost før skjellene/tubsene går i ovnen har jeg aldri tenkt på før. Det skal jeg prøve! Anonymous poster hash: 1780e...221 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #82 Skrevet 9. september 2015 Tortilla Rømme Mais Agurk Tomat Løk Ananassalsa SvinekjøttdeigAnonymous poster hash: 2c82f...a43
lovedrug Skrevet 9. september 2015 #83 Skrevet 9. september 2015 Bruker og blande alt på talerkenen Kjøttdeig Ost Salat Tomat Agurk Lettrømme Tacosaus (Hot) også knuser jeg skjellene og har ved siden av..namnam Eller lefse med alt det i:)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #84 Skrevet 9. september 2015 Jeg bruker alltid lefse, med mindre der er småting igjen og jeg kan spise en "dessert" med skjellene knust med ost og kjøttdeig. Eller pleier det å se slik ut ( i rekkefølge) Lefse Ost Kjøttdeig Tortilla chips Saus Paprika, MASSE Agurk Ruccola Og muligens noe hvitløksrømme på toppen Anonymous poster hash: 42b68...d1c
Calleia Skrevet 9. september 2015 #85 Skrevet 9. september 2015 Jeg er veldig nøye på taco.. Ingen tilfeldigheter... Skjell Guacamole Salat Mais Løk Agurk Tomat Kjøttdeig Ost Salsa Rømme Og en stk serviett--- Enjoy Da pleier det å være ganske fullt..
SunnivaOslo Skrevet 10. september 2015 #86 Skrevet 10. september 2015 Kjøttdeig med hjemmelaget tacokrydder, har også oppi koriander og hvitløk. Ruccola Cherrytomater Mais Lettrømme Hot salsa Hjemmelaget guacamole med sjalottløk og sitron Strimlet ost og noen ganger sånn ferdig ostedip Lefser, av og til taco tubs(de små) Agurk Gul paprika
MarianneE Skrevet 10. september 2015 #87 Skrevet 10. september 2015 Hadde taco til middag idag, hadde det litt travelt og hva skjedde? Jeg glemte avocado! Kun jeg som spiser det på tacoen så det gikk kun utover meg selv.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #88 Skrevet 10. september 2015 Min "taco": lefse smører holidaydip på lefsa isberg løk tomat agurk paprika mais en dæsj holidaydip en dæsj salsa Liker verken kjøttdeig eller ost. Men ELSKER "tacoen" min. Anonymous poster hash: 2cc71...6dc
PaperFlower Skrevet 11. september 2015 #89 Skrevet 11. september 2015 (endret) Åh, taco. I rekkefølge: - Lefseskåler - Ost - Kjøttdeig med tacomix i (eller hva det nå heter) - Tacosaus (vi bruker egentlig chunky salsa på flaske da vi foretrekker det) - Rømme - Mais - Salat (spiser all slags salat, men foretrekker kinakål eller isberg) - Guacamole - Knuste tortillachips fra Maarud (prøvde det en gang, og nå er det uunværlig på tacoen) Tacoen min pleier å være stappfull og det ramler alltid utover fatet i et stort kaos. Men klarer ikke å dy meg. Redigert; skriveleif. Endret 11. september 2015 av PaperFlower
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #90 Skrevet 12. september 2015 Jeg foretrekker vel skjell, men jeg synes lefse også er godt. Jeg har selvsagt en fast rekkefølge. Karbonadedeig, ost, paprika, mais, rømme og tacosaus. Jeg spiser ikke så mye mais lenger, noe som er litt rart da jeg elsket det før. Dersom jeg har det tar jeg det over osten. Anonymous poster hash: 21494...386
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #91 Skrevet 12. september 2015 Jeg foretrekker vel skjell, men jeg synes lefse også er godt. Jeg har selvsagt en fast rekkefølge. Karbonadedeig, ost, paprika, mais, rømme og tacosaus. Jeg spiser ikke så mye mais lenger, noe som er litt rart da jeg elsket det før. Dersom jeg har det tar jeg det over osten. Anonymous poster hash: 21494...386 Agurk skulle det stå etter paprika. Ikke mais. Anonymous poster hash: 21494...386
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå