Gå til innhold

Stort utstyr på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenter er billige. Er det tydelig nok vil de flokke seg til deg. Selv om de har type.

 



Anonymous poster hash: 5d8ca...73b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan kan jeg på en bra måte vise eller fortelle damer på byen at jeg har en stor pikk? Reaksjonen til de fleste damer jeg tar med hjem fra byen er svært bra når de ser den første gangen. Så jeg tenker at dette må da være et bra argument for å få med enda flere damer med hjem.

 

Anonymous poster hash: 5203b...b1a

 

 

Sikkert litt vanskelig å forstå for deg, siden du ikke har erfaring med å ha en mindre, men damer viser vanligvis begeistring uansett hvor stor den er, fordi vi har lært at sexen blir bedre da, og vi ikke vil såre noen. Det betyr på ingen måte at større er et sterkt kort for å få med noen hjem, så hele problemstillingen er en feilkobling.

 

Det finnes selvsagt noen sizequeens, men de er en marginal del av den kvinnelige befolkning, og de kan du like gjerne plukke opp på sexdatingsider på nett, uten å bruke penger og energi på å forlate stua di. 

Anonymous poster hash: 310a0...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jenter er billige. Er det tydelig nok vil de flokke seg til deg. Selv om de har type.

 

Anonymous poster hash: 5d8ca...73b

 

 

Du vet at det der er skuespill right?

 

Anonymous poster hash: 916dc...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Det finnes selvsagt noen sizequeens, men de er en marginal del av den kvinnelige befolkning,

Anonymous poster hash: 310a0...20e

 

hahahaha. burde vært komiker du.

Anonymous poster hash: 00737...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvordan kan jeg på en bra måte vise eller fortelle damer på byen at jeg har en stor pikk? Reaksjonen til de fleste damer jeg tar med hjem fra byen er svært bra når de ser den første gangen. Så jeg tenker at dette må da være et bra argument for å få med enda flere damer med hjem.

 

Så hvordan kan jeg få dette opp og frem når jeg snakker med ei dame på byen? Fortelle henne om det? "Tilfeldigvis" gnikke meg inntil henne i f.eks. barkøen? Forslag tas i mot. 

Anonymous poster hash: 5203b...b1a

 

 

Holde kjeft om pikken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...