Gå til innhold

Herpes utbrudd hele tiden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg hadde ihvertfall banket på døren til eksen og bedt han om å legge ut for dette. Personlig ville jeg heller ikke likt å være i et forhold der exen "styrer" når du og din fremtidige kjæreste kan ha sex. Men tror ikke fleste gutter ikke bryr seg nevneverdig.

Anonymous poster hash: e80ad...49e

 

Skjønner ikke hvordan du får dette til å stemme? Han styrer da ikke mitt liv overhodet. Jeg ble smitta av det her, jeg må leve med det. men det skal ikke være slik at man skal gå med konstante utbrudd.

Anonymous poster hash: 37fd3...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil som sagt tro du kan få medisinen på blå resept om du har utbrudd konstant. Da betaler du ikke like mye. Mulig man må til en hudlege for å få dette.

Anonymous poster hash: 4e89f...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil som sagt tro du kan få medisinen på blå resept om du har utbrudd konstant. Da betaler du ikke like mye. Mulig man må til en hudlege for å få dette.

Anonymous poster hash: 4e89f...265

Skal til lege igjen i morgen og bli henvist, nytter jo ikke ha utbrudd hele tiden. Har man ikke utrbrudd over tid vil man jo heller ikke være smittefarlig, jo mindre utbrudd, jo mindre fare for smitte. Plagsomt å måtte gå med utbrudd konstant. :(

Anonymous poster hash: 37fd3...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir helt deprimert, jeg ahr jo kun få dager imellom hvor jeg ikke har utbrudd. Fikk en blemme forrige fredag, den var borte igjen i løpet av denne uka, og nå i kveld merka jeg en ny en. Har vørt hos lege, og hun har sendt henvisning, men dette tar jo altfor lang tid. Orker ikke det her... Det skal jo ikke være sånn. Det blir jo helt umulig å finne seg en kjæreste når man har herpes. Går jo ikke an å ha noe sexliv. Føles jo ut som livet er ødelagt. For hvert utrbrudd blir jeg bare mer og mer deprimert. Jeg klarer ikke det her mer. Det er jo ingen som vil være sammen med noen som har herpes. Og hvordan skal man fortelle noen det.



Anonymous poster hash: 37fd3...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ble smittet av herpes (der nede) for 2 måneder siden. Min eks hadde vært utro, og jeg fikk dette igjennom han. Utrolig kjipt... :( Hadde et veldig kraftig førstegangsutrbudd. Fikk tabletter av lege og ble beroliget med at det første utbruddet er kraftig, og det er sjelden man får så mange flere, ihvertfall ikke ofte. Roet meg ned med dette, og tenkte at: Ja utrolig kjipt å få det, men herpes er jo en av de mest vanligste kjønnssykdommene, og det er jo opptil halve befolkningen som har herpes der nede, nærmere 80% som har herpes i blodet.

Men etter førstegangsutbruddet har jeg hatt konstante utbrudd hele jævela tida! Føler jeg ikke gjør noe annet enn å stresse for nye utbrudd, bekymre meg, sjekke osv. For hvert nytt utbrudd blir jeg mer og mer deprimert. Det er jo ingen som vil være sammen med noen som har herpes, ihvertfall ikke noen som har konstante utbrudd! Det skal jo ikke være slik?! Hver gang jeg får utbrudd har jeg snakket med legen, og hun sier hver eneste gang, nå blir det leeeenge til du får det igjen, om du i det hele tatt får det igjen. Men det kommer jo annenhver uke! Og de her Zoviraz tablettene hjelper ikke noe, så når jeg oppdaga en ny blemme i dag, gadd jeg ikke reise ned å betale nesten 400 for en ny pakke med noe som ikke fungerer noe. Har også kjøpt det her kosttilskuddet Avant Garden, føler ikke det har hjupet noe. Det er så rart, jeg har et veldig godt immunforsvar, er aldri sjuk. Det går jo ikke an å leve et normalt liv med herpes utbrudd hele tiden, ihvertfall ikke være i noe forhold eller ha noe sexliv.

Noen som har noe råd/tips/erfaringer?

Anonymous poster hash: 37fd3...080

Typisk, skylde på typen😂

Anonymous poster hash: 8a840...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk, skylde på typen

Anonymous poster hash: 8a840...504

Har du et problem eller? Han var UTRO, må du ha det inn med teskje? Viste seg at han hadde fått viruset av hun han var utro med, og dro det tilbake til meg og jeg fikk utrbrudd. Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med kan du ta med deg kosebamsen din og legge deg, er langt over sengetid for små barn nå.

Anonymous poster hash: 37fd3...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et lite tips: Det finnes en egen datingside for de med viruset. Ser ut til kun å være for type 2 (mens mange er type 1 nedentil, selv om den er mest vanlig å ha i munnviken).

 

Uansett: lovebug.no

 

(Siden er ikke aktuell for meg, så jeg vet ikke hvor god den er. Men jo flere som vet om den, jo bedre blir det sikkert!)



Anonymous poster hash: 6a650...ea6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om det gjelder for herpes neden til . men Jeg har herpes i munnen. Har ingen utbrudd etter jeg begynte med lysin. (kjøpt på kostholdsbutikk) ellers finnes lysin i avokado,tomat og quinoa . Kan jo være verdt et forsøk?



Anonymous poster hash: f262b...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå vet ikke jeg om det gjelder for herpes neden til . men Jeg har herpes i munnen. Har ingen utbrudd etter jeg begynte med lysin. (kjøpt på kostholdsbutikk) ellers finnes lysin i avokado,tomat og quinoa . Kan jo være verdt et forsøk?

Anonymous poster hash: f262b...a16

 

Det er herpes 1 jeg har fått nedentil. Har prøvd et kosttilskudd som heter avantgarden, men føler ikke det hjelper noe. Krysser fingrene for at det å gå på forebyggende over lengre tid vil stagnere viruset, slik at jeg merker lite av det.

Anonymous poster hash: 37fd3...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare et lite tips: Det finnes en egen datingside for de med viruset. Ser ut til kun å være for type 2 (mens mange er type 1 nedentil, selv om den er mest vanlig å ha i munnviken).

 

Uansett: lovebug.no

 

(Siden er ikke aktuell for meg, så jeg vet ikke hvor god den er. Men jo flere som vet om den, jo bedre blir det sikkert!)

Anonymous poster hash: 6a650...ea6

 

80-90% av befolkningen har en form for herpes, så da bør jo alle melde seg inn der. For en tullete side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er herpes 1 jeg har fått nedentil. Har prøvd et kosttilskudd som heter avantgarden, men føler ikke det hjelper noe. Krysser fingrene for at det å gå på forebyggende over lengre tid vil stagnere viruset, slik at jeg merker lite av det.

Anonymous poster hash: 37fd3...080

 

Da ville jeg prøvd lysin. Jeg har ikke utbrudd i det heletatt lengre! 

Anonymous poster hash: f262b...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde ihvertfall banket på døren til eksen og bedt han om å legge ut for dette. Personlig ville jeg heller ikke likt å være i et forhold der exen "styrer" når du og din fremtidige kjæreste kan ha sex. Men tror ikke fleste gutter ikke bryr seg nevneverdig.

Anonymous poster hash: e80ad...49e

 

Ja, hun burde gå til eksen å be han trekke den herpesen tilbake. makan til frekkhet å gi folk det, når de ikke vil ha det!

Anonymous poster hash: f8815...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg prøvd lysin. Jeg har ikke utbrudd i det heletatt lengre!

Anonymous poster hash: f262b...a16

Dette er noe de har på samtlige helsekoster?

Anonymous poster hash: 37fd3...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe de har på samtlige helsekoster?

Anonymous poster hash: 37fd3...080

ja koster litt over 100 kr.

Anonymous poster hash: f262b...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...