monkeyfairy Skrevet 16. september 2004 #1 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har nappet hørene nedentil (latt en liten stripe være igjen) i sikkert 3 år. Nå ønsker jeg å la det gro, kun barbere under og selve bikinilinjen. Lurer på om det vil vokse mindre hår ut siden jeg har nappet (med pinsett) i så lang tid? Har latt det være i 2 uker nå, og det er et lite område (ca. 3 cm i omkrets) hvor det ikke kommer hår ut! Vil dette bli fullstendig misslykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 16. september 2004 #2 Del Skrevet 16. september 2004 Kan hende noe av det ikke vokser ut igjen ja.. Men gi det litt mer tid. Har hørt om folk som napper øyenbrynene, og napper feil (napper for mye) , og når de da vil at hårene skal vokse så vokser kanskje ikke noen av hårene ut fordi de har ødelagt hårsekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. september 2004 #3 Del Skrevet 16. september 2004 om hår vokser ut igjen etter napping er helt uforutsigbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Homorosa Skrevet 16. september 2004 #4 Del Skrevet 16. september 2004 hehe hvordan orka du nappe hårene med pinsett? er ille nok å vokse de hårene men jeg digrerer, jeg ville bare si at jeg barberer det er raskere og gjøkke vondt men dette er bare min mening og den tells selvsagt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkeyfairy Skrevet 16. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 16. september 2004 hehe hvordan orka du nappe hårene med pinsett? er ille nok å vokse de hårene men jeg digrerer, jeg ville bare si at jeg barberer det er raskere og gjøkke vondt men dette er bare min mening og den tells selvsagt ikke Gjorde litt vondt i begynnelsen, men etter en stundt merket jeg ikke lengre noen au. Nervene ble sikkert banka ihjel. Skjønner ikke helt hvordan jeg har orket....tar jo hundre år! + noen ganger ble det jo infeksjon i hårsekkene..ikke noe gøy :veldigsur: Men det ble til en mer eller mindre dårlig "vane". Kjeda jeg meg, så tok jeg meg en tur på badet og startet nappingen. Håper bare at jeg klarer å venne meg helt av det. Da får typen min mere tid sammen med meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkeyfairy Skrevet 16. september 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 16. september 2004 Takk for svar. Jeg får krysse fingre, tær og det som er og håpe på at jeg ikke blir halv-skalla nedentil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå