Gjest Embla s Skrevet 16. september 2004 #21 Skrevet 16. september 2004 Fy faen :-x Og jeg synes faktisk synd på de impliserte parter............... som får brettet ut en sånn vond hendelse! Jada - vet de er offesielle personer................. men de er faktisk mennesker! Vel, den gangen de giftet seg holdt de ikke akkurat lav profil, det var folkefest, tv-overføring (til Norge til og med!!) etc. Hvis man "inviterer" folket til å følge brylluppet sitt, må man kanskje regne med at folket interesserer seg for skilsmissen og...
Diva Skrevet 16. september 2004 #22 Skrevet 16. september 2004 Synes dette var trist å høre jeg... Skilsmisser er jo stort sett triste nyheter, kongelige eller ei. Men på en annen side, så er det jo bedre å gå hvert til sitt, enn å leve dårlig sammen....
Gjest MrsL Skrevet 16. september 2004 #24 Skrevet 16. september 2004 Synes dette var trist å høre jeg... Skilsmisser er jo stort sett triste nyheter, kongelige eller ei. Men på en annen side, så er det jo bedre å gå hvert til sitt, enn å leve dårlig sammen.... Helt enig
Melissa Gioberti Skrevet 16. september 2004 #26 Skrevet 16. september 2004 I "Tabloid" (!) sa danske hoffjournalister at Alexandra er en seriøs, engasjert og intellektuell kvinne som ikke orker mer av Joachim, som er mer enkel.." (Han er visst glad i å drikke øl og se fotball, sier danskene.) Det er bra at Alexandra går, for hun er en oppegående flott og vakker kvinne, som fortjener mye bedre stimuli enn Joachim (som visstnok er useriøs, mer enkel og glad i raske biler). Joachim skulle nok ha funnet seg en mer enkel dame..
Gjest Tex Skrevet 16. september 2004 #27 Skrevet 16. september 2004 Søke om penger til bensin....? :o
Smila Skrevet 16. september 2004 Forfatter #28 Skrevet 16. september 2004 ¨hehe.. Dere sier at Joakim burde få seg en enkel dame. Kanskje vi skulle bytte med Danmark. De får Mette Marit, og vi tar Alexandra. Hadde hvert glimrende.
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #29 Skrevet 16. september 2004 Trist dette her synes jeg.selv om de er dansker,så har vi jo fått et lite forhold til dem igjennom media. synd :oops: :oops: :oops:
Melissa Gioberti Skrevet 16. september 2004 #30 Skrevet 16. september 2004 Søke om penger til bensin....? :o Ja, det sa de på NRK P2 nyheter i dag kl. 11.00. "Alexandra har tidligere søkt den danske stat om penger til bensin og diverse andre private ting". Senere i nyhetene sa de at det var fordi Joachim "satt på pengesekken". Det er jo ganske utrolig.
Gjest pace Skrevet 16. september 2004 #31 Skrevet 16. september 2004 Joachim burde forlate tittelen sin og gi den til Alexandra
Piñacolada Skrevet 16. september 2004 #32 Skrevet 16. september 2004 ¨hehe.. Dere sier at Joakim burde få seg en enkel dame. Kanskje vi skulle bytte med Danmark. De får Mette Marit, og vi tar Alexandra. Hadde hvert glimrende. Akkurat som om Krompen er seriøs, engasjert og intellektuell? Hm.
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #33 Skrevet 16. september 2004 Akkurat som om Krompen er seriøs, engasjert og intellektuell? Hm. Nei, heller ikke krompen duger til Alexandra. Ho e en seriøs og intellektuell smart kvinne- vakker e ho og! Ho bør nok lete andre steda enn i Skandinavia..
Gjest Madden Skrevet 16. september 2004 #34 Skrevet 16. september 2004 Trist for dem det gjelder, da spesielt barna. Men det synes jeg det er uansett..samlivsbrudd er vonde for mannen i gata også, men desto verre må det være når ditt privatliv er blottlagt for offentligheten.
Gjest Tex Skrevet 17. september 2004 #35 Skrevet 17. september 2004 Er det mulig....... Da hadde jeg heller pantsatt en juvel eller to.......
Anglofil Skrevet 17. september 2004 #36 Skrevet 17. september 2004 Hei hei! Synes det er fryktelig synd jeg at de skal skilles. Jeg skal ikke uttale meg om noen av dem, jeg har ikke fulgt så nøye med det danske kongehuset for å være ærlig. Men det er alltid trist når mennesker skilles, ihvertfall når det ser ut til å gå så bra. Jeg trodde liksom de hadde kommet over de verste kneikene jeg. Det virket som de var ganske lykkelige, og ganske idyllisk i grunn med familieforrøkelser og det hele. Hadde ærlig talt aldri trodd dette. Mvh Yvonne
Malou Skrevet 17. september 2004 #37 Skrevet 17. september 2004 En aldri så liten ripe i den nylig pussede royale lakken i Danmark dette her.. Tror Margrete har sovet dårlig om nettene den siste tiden. Men selvfølgelig er det trist at de skal skilles, mest for barna selvfølgelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå