Gå til innhold

Hvem er den verste bloggeren for tiden?

274 stemmer

1. 1. Hvem er den mest irriterende bloggeren?

• Kristine Ullebø
      23
    • Sophie Elise Isachsen
      34
    • Caroline Berg Eriksen
      67
    • Helene Drage
      34
    • Linni Meister
      4
    • Emilie Nereng
      3
    • Kristina Andersen
      16
    • Louise Angelica Riise
      7
    • Camilla Phil
      11
    • Tone Damli Aaberge
      10
    • Rachel Nordtømme
      4
    • Noen andre?
      61

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 timer siden, Jaana77 skrev:

Hva er grunnen til bruker tid og energi på å lese blogger som går en på nervene? Har ikke noe hyggeligere å finne på?

Hva er grunnen til at du gidder å komme inn på rampelys å kommentere når du bare har negative ting å si om de andre som kommenterer? 

Har du ikke bedre ting å bruke tiden på? 

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Rose11 skrev:

Isabelsraad! 

Signerer denne, tar også med Pierrelouis sin blogg! :spy: 

Har aldri kommet over noen eklere og mer klysete mennesker. De burde faktisk skamme seg!

• Liker 9
  • 1 måned senere...
Skrevet

Blåser litt liv i denne igjen ved å nominere Mylifeasiliveit.blogg.no, denne dama er i 30 årene, har to barn - deriblandt en datter på 16 år og legger ut shouts etter shouts der hun skriver  at hun ikke spiser på dagesvis. Det er shakes meg her, og shakes meg der, og sprekker på potetgull, og så er det på`an igjen med faste. Det rare er at hun er både slank og pen og må ikke gå ned et gram. Det skal mye til for at jeg blir sjokkert, men hun her tok kaka.

Gjest medeus
Skrevet

Karimaritas. På grunn av stadige bildeshout om pupper og rumper. 

Gjest bruker83924
Skrevet
2 timer siden, Butternut skrev:

Blåser litt liv i denne igjen ved å nominere Mylifeasiliveit.blogg.no, denne dama er i 30 årene, har to barn - deriblandt en datter på 16 år og legger ut shouts etter shouts der hun skriver  at hun ikke spiser på dagesvis. Det er shakes meg her, og shakes meg der, og sprekker på potetgull, og så er det på`an igjen med faste. Det rare er at hun er både slank og pen og må ikke gå ned et gram. Det skal mye til for at jeg blir sjokkert, men hun her tok kaka.

Fytti. Den var virkelig drøy og!

• 1 måned senere...
Skrevet

Camilla Phil!!!!! Sluttet å lese bloggen hennes fordi hun ble så fryktelig kjedelig.

Er jo bare bilder av nøtter og bær i små skåler eller av seg selv poserende  sittende på bordet. Eller vann i div flasker med bær i. 

Gjeeeeeesp.

Og hva skjedde med at  hun hadde blitt "the face of Essie"??? 

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Gjest Carina Maria
Skrevet

jeg har to jeg mener er de verste bloggerne for tiden. den ene er http://karimaritas.blogg.no  for hun er så opphengt i veskene sine. jeg er ikke sjalu. hun trenger ikke sitte på en video i en halv time og snakke på engelsk om veskene sine lizzm.  

den andre er http://injprivat.blogg.no for hun virker så hatsk og sint på bloggene sine. sletter og åpner blogger i et sett. 

Skrevet
3 timer siden, Carina Maria skrev:

Skrevet

Disse 40+ bloggerne som hele tiden driver å slenger drit til hverandre. Hun sa og hun sa, begynner å bli vel mye nå. Ikke nok med det. Det er så mye stalking og mobbing på disse damene at jeg er sikker på at de har glemt hvordan hele dette tragiske sirkuset begynte. Ikke bare slenger de med leppa til hverandre, de har jo forsøkt seg her på kg også.

Jeg kan med sikkerhet si at barnebarnet mitt på 12 år er mye mer voksen enn disse tragiske damene

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets

- Pavilion, mod

• 3 uker senere...
Gjest MafiaBoSS
Skrevet

Synes det er bare elendige bloggere, på NORSK.:sprettoy:

Hvorfor leser du bloggene du IKKE liker?:fart2:

Gjest MafiaBoSS
Skrevet
Den 5.7.2016 at 12.49, Carina Maria skrev:

jeg har to jeg mener er de verste bloggerne for tiden. den ene er http://karimaritas.blogg.no  for hun er så opphengt i veskene sine. jeg er ikke sjalu. hun trenger ikke sitte på en video i en halv time og snakke på engelsk om veskene sine lizzm.  

den andre er http://injprivat.blogg.no for hun virker så hatsk og sint på bloggene sine. sletter og åpner blogger i et sett. 

Uff da er det noen bloggere som er seg selv?

Det kan vi jo ikke like vel?

Alle må jo være som saueflokken:ph34r:, så de kan bli likt.:a034:

Skrevet
10 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Uff da er det noen bloggere som er seg selv?

Det kan vi jo ikke like vel?

Alle må jo være som saueflokken:ph34r:, så de kan bli likt.:a034:

I knew it :D

• Liker 4
Skrevet (endret)

Av de du har valgt ut så syntes jeg hun Andersen gjentar seg selv ofte. Mat og senga hennes. Hvor mye sengetøy har hun egentlig? Og ja, cottage cheese er godt. Jepp. Er det retusjert i photoshop eller noe lignende? :)

Endret av fuglekvinnen__
Skrevet
3 timer siden, medeus skrev:

https://imgur.com/a/K4MKF

Godt middelaldrende rosablogg-damer som shouter sex-hint på "side3" / gubbeavdelingen i Nettavisen, er og blir kleint.

Er det bedre hvis damer i 20 årene gjør det? Tror dere menn bare foretrekker 20 åringer?..Ikke det at jeg har lagt ut noen sex hint akkurat heller da :laugh:

Skrevet

Hvor mange temaer skal dere ha om noe som dere også forklarer som totalt uinterressant? Bytt tema da vel. Snakk om det verste været, den værste genseren, den verste sangen eller noe i stedet?

Gjest medeus
Skrevet
3 minutter siden, Lovelulu skrev:

Er det bedre hvis damer i 20 årene gjør det? Tror dere menn bare foretrekker 20 åringer?..Ikke det at jeg har lagt ut noen sex hint akkurat heller da :laugh:

Dette er en tåpelig lek, late som om fakta ikke finnes, men nå svarer jeg deg for siste gang: Er det ikke sex-hint når man shouter et innlegg med overskriften "Min sexy kropp"? Og ja, det er kleint når voksne oppfører seg som tenåringer. Tenåringer kan man til en viss grad unnskylde, de vet ikke bedre, men de fleste av dem vokser opp og finner ut at den type atferd slett ikke er ok. 

• Opprett ny...