Gå til innhold

Hvem er den verste bloggeren for tiden?

Gjest Reza08

274 stemmer

1. 1. Hvem er den mest irriterende bloggeren?

• Kristine Ullebø
      23
    • Sophie Elise Isachsen
      34
    • Caroline Berg Eriksen
      67
    • Helene Drage
      34
    • Linni Meister
      4
    • Emilie Nereng
      3
    • Kristina Andersen
      16
    • Louise Angelica Riise
      7
    • Camilla Phil
      11
    • Tone Damli Aaberge
      10
    • Rachel Nordtømme
      4
    • Noen andre?
      61

Anbefalte innlegg

Finner ikke Mammatilmichelle på avstemningen jo

Endret av ClosedParadise
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang. Stina. Har du helt seriøst kommentert gjentatte ganger at hun har veldig kraftige lår? At hun ikke kan veie 45 kilo fordi hun har veldig kraftige lår? Syntes du det er rart at disse kommentarene blir blokkert?

Gjør dette henne til en av de verste bloggerne? At hun har for kraftige lår til å veie 45 kilo?

Og flere du også nevner, fordi de er tynne?

Hva er egentlig problemet ditt? Du høres helt syk ut. Skikkelig ikke konstruktiv kritikk du kommer med!!

Enig. Synes forsåvidt også Sophie elise heller skal ha skryt for å si rett ut at hun er en slank jente og ikke sitte å si hun er stor - da ville det nok vært en del som hadde fått det ganske kjipt med seg selv.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Helene Drage får min stemme, for å fronte en anti-trollkampanje samtidig som hun er verdens største nettroll selv og både skriver kommentarer som sympatiserer med Anders Behring Breiviks synspunkter og rakker ned på andre.

Jeg følte ikke innlegget jeg skrev over ytte rettferdighet til poenget mitt over hvor ironisk det er at noen som Helene Drage brukes til å fronte en nettkampanje mot troll på nettet. Hun har lirt av seg så mye rart på nett at hun burde enten tatt seg en massiv ryddekampanje eller holdt godt kjeft om trolling, men siden hun ("ikke") leser her inne så kan jeg bare begynne med noen gode forslag på hvor man kan begynne.

Innledningsvis kan det være greit å ikke si at folk som man selv personlig mener ikke burde få barn (herunder blant annet folk som ikke har stabil inntekt, er i et stabilt forhold og har et fast sted å bo) burde fått eggstokkene sine knytt igjen. Jepp. Et annet sted sammenliknes det å få barn med å ha skaffet seg en tamagotchi

Innlegget post Utøya-innlegget må bare nevnes igjen, siden det er helt sykt. Ikke bare er det utrolig urettferdig sett i hennes øyne at hun ikke kan synes at det er urimelig at man skal ta hensyn til PTSD og at noen kritiserer henne for dette, og hun trekker også frem at AP, Stoltenberg og de som var på Utøya skulle være helt utilnærmelige for kritikk, fordi 22/7. Og i kommentarfeltet sammenlikner hun det å være terroroffer med å ha klovnefobi. 

Bikinifitness har hun også skrevet en del om, og bestemte seg for å dekke denne nye undergrenen i fitness med overskriften "best mus bakfra" .... Da det stormet rundt Marte Krogh hadde hun, til tross for at hun ble provosert over anklager om å ikke ta vare på egen kropp, ingen problemer med å mene det samme om småbarnsmødre. Eller Jørgen Foss. Eller andre overvektige personer. For ikke å snakke om dem som ikke har nok sex med partnerene sine, eller liknende. Listen er lang som et vondt år.

Rasismegreiene ble nevnt, og hun har jo uttalt på bloggen at begrepet burde omdefineres, fordi det ikke var mulig å si noe som helst negativt om mørkhudete uten å bli stemplet som rasist, og at hun hadde gitt opp å unngå rasiststempelet. Min personlige erfaring er vel kanskje heller at man slipper stort sett unna slike anklager, om man bare ikke skriver rasistiske ting. 

Morsomst er det vel kanskje at hun har skrevet et langt blogginnlegg om nettopp det å tåle kritikk når man er blogger, og at det å stikke seg frem og ha sterke meninger nettopp kan bety at folk er uenige med deg, og at om du ikke tåler det kan det være lurere med en dagbok.

Jeg tenker kanskje det ville vært lurere med en dagbok. 

... og med ett fant jeg igjen innlegget som først og fremst gjorde at jeg synes det var helt SINNSYKT at Kari Traa brukte henne i en anti-rasismekampanje (eller, kanskje ikke så rart at KT ikke visste om det, men at Helene takket JA er utrolig og jeg synes dette bør komme frem).

I dette blogginnlegget her, som ble slettet på hennes egen blogg men som fortsatt er tigjengelig på waybackmachine, der hun innledningsvis skrev at hun var "lei hele 22/7 saken" noe hun senere redigerte bort. I innlegget tar hun avstand fra handlingene (uten at det er noe imponerende i og med at det var en terrorist som drepte 77 forsvarsløse barn) men i kommentarfeltet ble det virkelig ille.

Her kan dere se skjermdumper der hun i sitt eget kommentarfelt, selv om hun tar avstand fra massemordet, sympatiserer med Breiviks ideer rundt innvandring. Som, bare for å minne alle på hva de var, omhandlet at den vestlige verden måtte ha borgerkrig mot muslimer og kulturmarxister. Dette mennesket brukes altså i en kampanje side om side med mennesker som har blitt trakassert av rasister. Det er kvalmt. 

Skjermdump her hvor hun beklager det faktum at folk som er enige med Breivik stemples som rasister.

Og her der hun skriver at Breivik har gode poenger om innvandring, men den diskusjonen må taes en annen gang.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke stemme på bare en av dem.
Samtlige på listen, og en haug norske bloggere til irriterer.

Takke meg til utenlandske blogger, utenfor den skandinaviske rosabloggerklone-boblen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen med hennes fordommer er smarte nok til å skrive så bra. Helt klart satirisk.

Hun er jo bruker her inne, med samme nick.

Edit: dette er noe hun er åpen om selv, har delt ut lenken til bloggen her.

Endret av Sugar&Spice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Drage får min stemme, for å fronte en anti-trollkampanje samtidig som hun er verdens største nettroll selv og både skriver kommentarer som sympatiserer med Anders Behring Breiviks synspunkter og rakker ned på andre.

:sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bruker her inne, med samme nick.

Edit: dette er noe hun er åpen om selv, har delt ut lenken til bloggen her.

Da har hun samme rolle her inne da? For det første: hun bor i Østfold og går ut og ser på homoparaden og parken kryr av utlendinger. Er ikke helt sånn her.

Ingen er heller borti alle disse situasjonene som hun beskriver.

Tull og provokasjon fra ende til annen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har hun samme rolle her inne da? For det første: hun bor i Østfold og går ut og ser på homoparaden og parken kryr av utlendinger. Er ikke helt sånn her.

Ingen er heller borti alle disse situasjonene som hun beskriver.

Tull og provokasjon fra ende til annen.

Aner ikke om det hun skriver er sant eller ikke, men hun er her på forumet med lenke til bloggen.

Endret av Sugar&Spice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte noen andre, og den jeg ikke takler er Mammatilmichelle. Hun har ingenting å komme med, synes det er en kjedelig blogg skrevet av en person som ikke er særlig smart eller flink til å skrive.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte noen andre, og den jeg ikke takler er Mammatilmichelle. Hun har ingenting å komme med, synes det er en kjedelig blogg skrevet av en person som ikke er særlig smart eller flink til å skrive.

Der sa du det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste er at når man er i et forhold så kan man, og bør man ikke ha venner av det motsatte kjønn. Hun forstår bare ikke at noen har behov for det...

Hun mener også at når man er i et forhold så tilhører man partneren. Hun mener at det er kvinnen som skal føye seg i et forhold og ta mannens navn.

Summa sumarum blir dette alt for mye til at jeg gidder å lese oppgulpet hennes. Greit at du liker det sånn, whatever floats your boat. Men ikke kritiser alle som gjør motsatt av deg eller mener noe annet.

Islam hadde jo passa bra for henne, kanskje hun skulle vurdere å konvertere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg! Enkelte burde beskyttes mot seg selv!

Hun cowboylotte er jo bruker her inne, hun skriver de sykeste ting i seksualitet forumet blant annet. Har vanskelig for å ta det seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun cowboylotte er jo bruker her inne, hun skriver de sykeste ting i seksualitet forumet blant annet. Har vanskelig for å ta det seriøst.

Ja har sett det. Og helt enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...