AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Hei, er det noen som har en kosevenn eller noe lignende. Altså noen man kan være som "kjærester" med uten å være kjærester. Kysse, ligge sammen i sengen og spoone eller noe annet intimt. Er egentlig ikke så gira på sex, når jeg får med meg en jente hjem på ONS så ser jeg mye mer frem til å kunne kose, kysse og være nær enn selve sexen. Noen andre som har det slikt? Har jo hatt FF, men kunne egentlig ønsket et FF forhold uten sex. Men det er vel kanskje ikke så lett?Anonymous poster hash: 4b655...8cd
Speedmaster Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Høres ut som om det du egentlig er ute etter er en kosebamse.
Uredd Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Høres ut som om det du egentlig er ute etter er en kosebamse. Tror TS vil finne ut at de ikke er noe særlig å kysse... 1
Speedmaster Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Tror TS vil finne ut at de ikke er noe særlig å kysse... Man kan ikke få alt i livet, men lite som slår en god spoon med en ordentlig kosebamse (har jeg hørt).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå