AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Bakgrunnen var at en norsk kvinne, bosatt i Oslo, hadde giftet seg med en mann foreldrene ikke hadde "godkjent". Jeg skjønner ikke dette, jeg viste ikke at nordmenn drev med æresdrap. http://www.nettavisen.no/nyheter/nordmann-tilstar-tre-drap-i-pakistan/3423125766.html Den norske kvinnen i Oslo, er Nordmenn opptatt av æresdrap? Anonymous poster hash: 15b6a...35b 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 For å være norsk må man ha norsk kultur. Men det er ikke politisk korrekt.Anonymous poster hash: 5ce1b...28c 1
karamariell Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Familien var norsk-pakistansk. http://www.nettavisen.no/3626881.html
Drizzt Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Bakgrunnen var at en norsk kvinne, bosatt i Oslo, hadde giftet seg med en mann foreldrene ikke hadde "godkjent". Jeg skjønner ikke dette, jeg viste ikke at nordmenn drev med æresdrap. http://www.nettavisen.no/nyheter/nordmann-tilstar-tre-drap-i-pakistan/3423125766.html Den norske kvinnen i Oslo, er Nordmenn opptatt av æresdrap? Anonymous poster hash: 15b6a...35b Han er like norsk som jeg er.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Folk som opprinnelig kommer fra Afrika eller Midtøsten og får innvilget statsborgerskap i Norge, blir omtalt som "nordmenn" Å skrive noe annet blir sikkert regnet som veldig rasistisk av politisk korrekt media.... Anonymous poster hash: 830ad...ef1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå