Gå til innhold

"Nordmann" begikk trippel drap.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Bakgrunnen var at en norsk kvinne, bosatt i Oslo, hadde giftet seg med en mann foreldrene ikke hadde "godkjent".

 

Jeg skjønner ikke dette, jeg viste ikke at nordmenn drev med æresdrap.

 

 

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/nordmann-tilstar-tre-drap-i-pakistan/3423125766.html

 

 

Den norske kvinnen i Oslo, er Nordmenn opptatt av æresdrap?

 

 



Anonymous poster hash: 15b6a...35b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være norsk må man ha norsk kultur. Men det er ikke politisk korrekt.

Anonymous poster hash: 5ce1b...28c

  • Liker 1
Skrevet

 

Bakgrunnen var at en norsk kvinne, bosatt i Oslo, hadde giftet seg med en mann foreldrene ikke hadde "godkjent".

 

Jeg skjønner ikke dette, jeg viste ikke at nordmenn drev med æresdrap.

 

 

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/nordmann-tilstar-tre-drap-i-pakistan/3423125766.html

 

 

Den norske kvinnen i Oslo, er Nordmenn opptatt av æresdrap?

 

 

Anonymous poster hash: 15b6a...35b

 

 

 

Han er like norsk som jeg er. 

Skrevet

Folk som opprinnelig kommer fra Afrika eller Midtøsten og får innvilget statsborgerskap i Norge, blir omtalt som "nordmenn"

Å skrive noe annet blir sikkert regnet som veldig rasistisk av politisk korrekt media....

 



Anonymous poster hash: 830ad...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...