Gå til innhold

Bloggere/kjendiser i virkeligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett noen bloggere eller kjendiser i virkeligheten og så de annerledes ut? Jeg har sett livingdoll, hun kjente jeg nesten ikke igjen. Mammasom16 så ganske lik ut. Lene orvik var litt annerledes i ansiktet.

Morsomt å se hvor mange som redigerer seg til det ugjenkjennelige og ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har sett Linnea Myhre! Like vakker og nydelig som hun fremstår på bilder. Om mulig er hun kanskje enda penere i virkeligheten :)

Har også sett Annais, hun ser også akkurat ut som på bildene på bloggen. Pen jente :) 

Endret av Alvea
  • Liker 6
Skrevet

Har truffet hun Iselin fra Paradise Hotel. Aldri sett på serien selv, men dama har jo dukket opp i mediene fra tid til en annen. Hun er iaf en jente som vet hvordan man benytter seg av vinkler og filter, for å si det sånn. 

Skrevet

Jeg så Ida Wulff på t-banen en gang for flere år siden. Hun var ganske lik seg, men hun så kanskje litt kjedeligere (les: mer normal) ut i virkeligheten enn på bilder.

• Liker 2
Skrevet

Bor rett ved Hendrix Hair, så ser bloggere støtt og stadig. 

• Liker 4
Skrevet

Hva er da? Bar eller frisørsalong?

Skrevet

Frisør der "alle" bloggerne klipper seg :fnise:

Skrevet

Er det begge deler, så drar vi dit :danse:  :danse:

• Liker 1
Skrevet

Jeg så Helene Drage i Fredrikstad her om dagen. Jeg har ikke fulgt mye med på bloggen eller henne, bare litt, men kjente henne med engang igjen. Jeg ble veldig overrasket over hvor mye slankere hun ser ut virkeligheten enn på bilder i bloggen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg så Helene Drage i Fredrikstad her om dagen. Jeg har ikke fulgt mye med på bloggen eller henne, bare litt, men kjente henne med engang igjen. Jeg ble veldig overrasket over hvor mye slankere hun ser ut virkeligheten enn på bilder i bloggen.

Lol

• Liker 10
Skrevet

Frisør der "alle" bloggerne klipper seg :fnise:

Er de dyktige da?

Skrevet

Er de dyktige da?

Nei. Heldigvis oppdaterer bloggerne hyppig ettet hendrixbesøk. Så jeg vet hvor jeg IKKE skal farge håret mitt 😱😱

• Liker 3
Skrevet

Nei. Heldigvis oppdaterer bloggerne hyppig ettet hendrixbesøk. Så jeg vet hvor jeg IKKE skal farge håret mitt

Ok. 

Gjest gundagrynte
Skrevet

:fnise: ..

Gjest Holititten
Skrevet

Møtte Annais, Sophie Elise, Bennysriddle og Andrea Badendyck på Hove for 2 år siden. Annais og Benny så veldig like ut og var veldig hyggelige, mens Sophie Elise så ut som et vrak, vi snakker værre enn Lindsay Lohan. Andrea gjemte seg litt og så nokså "normal" og kjedelig ut.

Her er bilde: http://imgur.com/LKt1a7K

Gjest Holititten
Skrevet

Har forresten også sett L0ve/erica kvam på Hove, og hun så helt ut som seg selv. Veldig søt jente"!

Skrevet

Møtte Annais, Sophie Elise, Bennysriddle og Andrea Badendyck på Hove for 2 år siden. Annais og Benny så veldig like ut og var veldig hyggelige, mens Sophie Elise så ut som et vrak, vi snakker værre enn Lindsay Lohan. Andrea gjemte seg litt og så nokså "normal" og kjedelig ut.

Her er bilde: http://imgur.com/LKt1a7K

Åå, jeg så også alle de på Hove det året! Helt enig med deg. Sophie Ellse var skikkelig sur og grinete også. Annais var skikkelig hyggelig og utrolig pen!

Skrevet

Har sett mange. Sophie Elise, Hedda Skoug, Guri Heli, Lene Orvik, Kristin Gjelsvik, Linn Seljeset, Iselin fra Paradise.. Alle har lignet veldig på seg selv. Det eneste som overrasket meg var hvor liten Lene var, hun virker mye høyere på bloggen.  

Skrevet

Sett Maddepaddee. Ser bedre ut på bloggen, men absolutt ikke ille i virkeligheten. Veldig lav og :)

Skrevet

Ka ha noe med at du er nærsynt å gjøre.

• Liker 5
  • Opprett ny...