Gå til innhold

Hva ER det galt med meg da?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lite problem med å flørte, eller få til en ONS.. Mannfolkene virker fornøyd, men ingen blir en gjentagelse og det irriterer vettet av meg.

Nå var riktignok en byens største rundbrenner, og en annen samboer.. Men allikevel.

JEG trodde menn kanskje ble smigret, ikke bare lamslått og feige?

Rundbrenneren klarer jeg meg uten. Men den andre kunne jeg fint tatt ett par runder til.

Begynner seriøst å lure på om jeg er verre enn det jeg trodde selv..

Anonymous poster hash: 53250...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann med samboer vil selvfølgelig ikke være ute etter noe annet enn et ligg. 
Finn det single oppegående menn så vil de sikkert møte deg igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lite problem med å flørte, eller få til en ONS.. Mannfolkene virker fornøyd, men ingen blir en gjentagelse og det irriterer vettet av meg.

Nå var riktignok en byens største rundbrenner, og en annen samboer.. Men allikevel.

Rundbrenneren klarer jeg meg uten. Men den andre kunne jeg fint tatt ett par runder til.

Du forklarer de jo som nettopp ONS (one night stand) det er begrep brukt til å forklare at det er bare for ennatt..

Om du vil ha noe mer må du heller si nei til å ta de med hjem/bli med de hjem. Du må heller si at du er ute etter noe mer. Så dra opp glidelåsen på buksa di, knepp igjen buksa og bruk kjettingbelte med hengelås på. Ingen kommer inn før dere har blitt hvertfall litt kjent.

Anonymous poster hash: 52130...d97

Skrevet

Så fort man sprer bena til en ons, blir du sett på som en container for hannes avfall. True story..

Anonymous poster hash: 18615...818

• Liker 1
Skrevet

Du har jo ikke problemer med å få deg ONS når du har hatt ONS, one night stand. Du har jo fått nettopp det du omtalter, men hvis det er fast partner du er ute etter så må du sikte deg inn på andre grupper enn de menna som går ut på byen for å være utro mot samboeren sin. Eller ja, kanskje du bare er helt elendig i senga så de ikke vil ha sex med deg på nytt. Sånn forblir mine ONS, one night stands, fordi de er for dårlige til å gidde å opprette kontakt og et nytt treff med.

Anonymous poster hash: c008b...142
Gjest Coolaid
Skrevet

Når du går for sånne opplegg så får du tilsvarende tilbake av det du tilbyr. Hadde du oppført deg annerledes og hatt fokus et annet sted så hadde du også fått en annen type menn. Det handler om signalene du sender ut.

Gjør du deg litt mer kostbar og verdifull så får du også skikkelige menn som viser deg interesse. 

Prøv det :)

Skrevet

Byen i fylla på bråkete utesteder er ikke stedet å lete hvis du vil finne bra menn du kan starte et forhold med. Der er det menn som vil bruke kvinner som fleshlight og hive henne etterpå.

Lag en ærlig og god profil på et online nettsted for dating. Da kan du lete etter menn som matcher deg, og de kan finne deg. Så kan dere kommunisere litt ser for å se om dere har koe å snakke om. Senere møtes for å se om dere har noe å bygge på. De du treffer der, er der av samme grunn. De er på leting etter en slik som deg. Jeg har truffet min kone der for mer enn 10år siden. Vi er nå lykkelig gift og har barn. Tror ikke jeg hadde funnet en som passet så godt for meg ved å prøve å flørte meg innpå en random full kjerring på et utested.

Anonymous poster hash: 2fdc3...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...