AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Jeg er psykisk syk, og jeg sitter hele dagen og napper hår i ansiktet. Tror det kan ha en sammenheng med psyken. Begynte med å nappe hår på fingrene når jeg var rundt 9 år, idag er jeg 17 og napper fortsatt på fingrene, men har begynt å nappe i nesen, på nesen, under leppa og under øyenbrynene. Blir helt gal av å se alle de små hårene, og det er så utrolig godt å nappe de sakte ut. Jeg bare MÅ gjøre det. Dette er så forferdelig flaut at jeg ikke tør å fortelle det til behandleren min. Jeg napper så og si konstant. Når jeg feks er innlagt sniker jeg med meg pinsett i bh'en Er det noen som er\har vært i samme situasjon her? Anonymous poster hash: 4d0af...dc6
Ewna Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Herregud, er nesten som om jeg skulle ha skrevet det selv. Det er faktisk en diagnose på det, google "trikotillomani". Hvis du vil kan du sende meg en melding, noe jeg håper du gjør siden jeg har veldig lyst å snakke med deg. Jeg er forresten også 17 år. Klem til deg! 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Jeg er psykisk syk, og jeg sitter hele dagen og napper hår i ansiktet. Tror det kan ha en sammenheng med psyken. Begynte med å nappe hår på fingrene når jeg var rundt 9 år, idag er jeg 17 og napper fortsatt på fingrene, men har begynt å nappe i nesen, på nesen, under leppa og under øyenbrynene. Blir helt gal av å se alle de små hårene, og det er så utrolig godt å nappe de sakte ut. Jeg bare MÅ gjøre det. Dette er så forferdelig flaut at jeg ikke tør å fortelle det til behandleren min. Jeg napper så og si konstant. Når jeg feks er innlagt sniker jeg med meg pinsett i bh'en Er det noen som er\har vært i samme situasjon her? Anonymous poster hash: 4d0af...dc6 Har lest om flere som har gjort det samme. Jeg ville snakket med behandleren om det hvis jeg hadde det slik. det finnes hjelp Anonymous poster hash: b30b5...937
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Jeg gjør også dette. En psykisk belastende dødsfall i familien utløste dette. Jeg napper øyenvipper, hår i nesen og litt rundt munnen. Har gjort dette i 10 år nå. Hos meg hjelper ikke behandling, men du er såpass ung at du kan få snudd denne trenden. Anonymous poster hash: e8eb2...6d1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Jeg gjør også dette. En psykisk belastende dødsfall i familien utløste dette. Jeg napper øyenvipper, hår i nesen og litt rundt munnen. Har gjort dette i 10 år nå. Hos meg hjelper ikke behandling, men du er såpass ung at du kan få snudd denne trenden. Anonymous poster hash: e8eb2...6d1 Vokser hårene fortere ut og blir mørkere med tiden? Anonymous poster hash: 4d0af...dc6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå