AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #21 Skrevet 27. august 2015 Jeg likte navnene jeg, spesielt Marlie. (Men bruker dere med e eller uten?) Kunne det ikke vært aktuelt å bruke de som eneste navn? Det er ganske tunge navn begge to, jeg tror de hadde blitt finest alene. Men så tungt fornavn blir det eneste som blir brukt, og setter dere dem som mellomnavn vil kun fornavnet bli brukt. Anonymous poster hash: eb4f3...6ce TS her Vi bruker med E, men uttaler det Mali Det er tradisjon i vår familie å ha navn som har en betydning, og alle har mellomnavn. Jeg føler at enkeltnavn ser litt "ensomt" ut Men det er sikkert fordi jeg er så vandt med at alle har mellomnavn. Samme i mannen sin familie Anonymous poster hash: 7a100...945 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #22 Skrevet 27. august 2015 Jeg synes navnene var særegne og veldig fine! Personlig ville jeg gått for å beholde de som første fornavn, og heller funnet andre navn som mellomnavn. De står veldig fint alene, og hadde nok ikke villet hatt dobbeltnavn. Eventuelt: Marlie Ann, Marlie Kristine, Marlie Isabel, Marlie Sol, Elvin Andreas, Elvin Kristoffer, Elvin Amadeus. Anonymous poster hash: 30dee...998 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #23 Skrevet 28. august 2015 Ikke her i gården. Mine barn har gamle norske navn som var vanlig på 40- 50- og 60-talletAnonymous poster hash: 4c3e7...602 Sånn som svein, gunnar og odd osv? Noen liker ikke de navna, men hadde ikke vært særlig fett å få høre at barna dine sine navn er grusomme. Smak og behag frøken Anonymous poster hash: aab93...146 1
Gjest Belle âme Skrevet 28. august 2015 #24 Skrevet 28. august 2015 Syns det var veldig pene navn! Spesielt Marlie var ganske pent Kva med: Marlie Olea Marlie Olava Marli Sofie Marlie Viktoria Marlie Elisa(e)/Elisabeth. Marlie Aurora. Line Marlie Jorunn Marlie Emilie Marlie Anna Marlie Anne Marlie Lilly Marlie Dina Marlie Kristiane Marlie. Elvin: Elvin Andreas Elvin Sander Elvin Alexander Elvin Kristoffer Elvin Tobias Lars Elvin Jan Elvin Ole Elvin Kristian Elvin Jens Elvin Tom Elvin Kjell Elvin
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #25 Skrevet 28. august 2015 Sånn som svein, gunnar og odd osv? Noen liker ikke de navna, men hadde ikke vært særlig fett å få høre at barna dine sine navn er grusomme. Smak og behag frøken Anonymous poster hash: aab93...146 Det er normale navn, ikke kattenavn. Mons Elvin kan fungere. Og Kitty Marlie.Anonymous poster hash: 56622...a79 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå