Gå til innhold

Ubrukt rogalandsbunad sølv selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere, lenge siden jeg har vært her nå men tror nok jeg skal være litt mer aktiv. Anyways... Dette er jo ikke noe kjøp og salg side men jeg har ubrukt Halsnål og mansjett knapper til rogalandsbunad liggende i pose, aldri brukt- som jeg fort må selge.... har lagt ut annonse på finn.no og også fb u nærområdet men vet dere om andre sider jeg kan legge ut annonse eller evnt om gullsmeder kjøper dette, ser at total prisen for begge deler er på over 1500kr(nettbutikk) men sakt 1200 kr da så det er jo ganske ok, helt urørt og aldri tatt på utenom nå når jeg nå måtte ta bilde. Vet dere hvor jeg kan henvende meg? Syk samboer og liiiitt i økonomisk krise så tenkte iallefall å henvende meg de stedene jeg kunne. På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men du kan jo høre om Esaias Solberg i Oslo ønsker å kjøpe den? Ellers finnes det sikkert mange andre gullsmeder som også vil kjøpe av deg :) Lykke til :) 

Skrevet

Tror du må gå litt lengre ned i pris enn kun 300kr.

Skrevet

Okay ja tenkte det samme men te jeg at folk ta kan komme med bud siden det er en 'verdi' sak eller synes du kanskje jeg bør gå ned til hm tja 1000, da er det jo under pris på halsnåla og gratis for mansjettene.

Takk for bidrag skravlebøtta- vet du noe om hvor mye ned i pris de går der evnt?:/

Skrevet

Okay ja tenkte det samme men te jeg at folk ta kan komme med bud siden det er en 'verdi' sak eller synes du kanskje jeg bør gå ned til hm tja 1000, da er det jo under pris på halsnåla og gratis for mansjettene.

Takk for bidrag skravlebøtta- vet du noe om hvor mye ned i pris de går der evnt?:/

Det husker jeg dessverre ikke, fordi det er et par år siden eller noe sånt. Du kan jo ringe å høre før du drar ned dit? Jeg kjøpte en sølje (ikke Rogaland) og den var så vidt jeg husker litt brukt (ikke bare tatt opp som du har gjort, så den er mer brukt enn din) og jeg kjøpte den for rundt 2500.- eller noe hvis jeg husker riktig. Jeg tror de gjør en grundig vurdering der nede, og de virker veldig seriøse. Husk at du også kan vurdere andre du kan selge til, så ikke føl deg presset til å selge bare til de! :)  

Skrevet

Du kan jo forsøke å få solgt 1200kr, men opplever selv at det er blitt vanskelige å selge nå enn det var før :/

Skrevet

Hmmm okay har sett det er over 40 stk som har sett annonsen og 3 stk mer enn to Ga her men nå har jeg sakt 1100 kr evnt bud så får se hva som skjer. Håper noen andre enn meg får brukt det iallefall men er jo litt feil tidspunkt og selge men tenker på kanalen dem.som må ta litt og litt og da er det jo supert og evnt få kjøpt dette av meg og spart flere hundre kr. I'll keep u posted:) Ha en fin helg ellers da piker:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...