Siam Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 Er det mange her som allerede har lagt ferieplaner for neste år? Vi har enda ikke begynt å tenke på det, men siden jeg synes en veldig viktig del av ferien er å planlegge den og glede seg, har jeg lyst til å ha et par forslag klare som jeg kan lese mer om. Jeg lurer litt på 3 uker i Storbritannia, kjøre fra sør til nord. Leie bil. Eller Vietnam i 3 uker. Reise fra sør til nord som backpacker. Og så har jeg lyst på et par storbyferier! Lenge siden jeg har vært i London! Og så er alle de andre byene i Europa jeg ikke har vært i enda et alternativ... Vanskelig når det er så mye å velge mellom, og jeg har lyst til å reise overalt! Så hva kommer dere til å gjøre i ferien i 2005?
Edie Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Så hva kommer dere til å gjøre i ferien i 2005? Vi skal reise til Maldivene. Gleder meg vannvittig.
Gjest Ethereal Skrevet 15. september 2004 #3 Skrevet 15. september 2004 I wish I knew, og det samme gjør sikkert sambo. I perioden fra august og utover skal jeg etter planen være ferdig doktor, og da er det bare å vente og forberede seg til å forsvare avhandling.
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Aner ikke... Har lyst til Sri Lanka, men sambo er mer usikker. Vet dessuten ikke om det er helt riktig sesong der om sommeren. Ellers kunne Spania (Barcelona) fristet.
Grooo Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Har ingen aning... Vet ikke hva jeg vil, og synes uansett at det er litt vel tidlig å begynne planleggingen nå. Var i Kina i fjor og skal dit igjen om to eller tre år, så det blir ingen stortur neste år. Og vi har kjøpt hus, så det er store muligheter for at vi koser oss hjemme største delen av sommeren, har planer om å sette opp garasje og å pusse opp litt... Men flere småturer rundt i landet blir det garantert
Arkana Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 Vi har ikke planlagt noe enda. Vi var i London i år, og reiser sannsynligvis til Egypt i desember i tillegg til en tur til København nå snart. Så sannsynligvis skal vi heller bruke pengene på oppussing av kjøkkenet. Vi får se. Om vi reiser noe sted blir det uansett ikke bestemt eller bestilt før etter nyttår.
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2004 #7 Skrevet 19. september 2004 Jeg satser på å dra en tur til enten Amsterdam eller sør-Spania for å møte noen venner fra utlandet jeg ikke har sett på en stund.
ringblomst Skrevet 19. september 2004 #8 Skrevet 19. september 2004 Vi er glad i Hellas, men nå er det to år på rad at vi ikke har vært der - blir kanskje en tur dit om sommeren. Har også planer om en langhelg for å besøke en venninne som studerer i Skottland. Har også snakket litt om Kina, men vi får se hva det blir til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå