Florence Skrevet 27. august 2015 #21 Skrevet 27. august 2015 Det eneste unormale her er at han er ganske voldsom med deg uten at dere har snakket sammen om det og avtalt grenser. 1
Favole Skrevet 27. august 2015 #22 Skrevet 27. august 2015 Men, det kan jo være en fordel å finne ut av om den du skal ha sex med faktisk liker det eller ikke før man setter i gang. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #23 Skrevet 27. august 2015 Jeg datet en fyr som likte det.. Å holde meg fast og å slå meg i ansiktet under sex. Han spurte ikke på forhånd eller snakket noe om dette på forhånd, så for min del ødela det alt. Å få seg en midt på trynet under sex er IKKE ok. Jeg avsluttet kjapt med han. Anonymous poster hash: 34421...279 1
Gjest Captain Hook Skrevet 27. august 2015 #24 Skrevet 27. august 2015 Ikke normalt for meg ihvertfall.
spektralkatt Skrevet 27. august 2015 #25 Skrevet 27. august 2015 Oppførselen er sikkert ikke unormal, men heller sosialt uintelligent og klønete, da han ikke Virker som å ha forståelse for at enkelte ting (som denne type seksuell oppførsel) bør klareres på forhånd, eller i alle fall modereres om ikke partner gir uttrykk for å like det. 1
Gjest ytmnd Skrevet 27. august 2015 #26 Skrevet 27. august 2015 hm. Men er det NORMALT at menn tenner på dette? Eller er han en særing? ts Anonymous poster hash: ebafc...9dc Å tenne på det tror jeg er ganske normalt for menn, men når en ikke vet hva den andre parten har av seksuelle preferanser så blir det litt respektløst syns jeg.
spektralkatt Skrevet 27. august 2015 #27 Skrevet 27. august 2015 (endret) Altså: det er ikke noe du skal finne deg i og tåle om du ikke har lyst. Det er i alle fall veldig normalt å ikke være komfortabel med noen som oppfører seg slik, og det er fullt lov å si nei. Endret 27. august 2015 av spektralkatt 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #28 Skrevet 27. august 2015 Det der er ikke normalt. Kan tyde på at han har personlighetsproblem, evt. har narrsisstiske trekk. Hadde sagt det til han og krevd bra behandling hadde jeg vært deg. Om han ikke hadde lyttet hadde jeg stukket. Han har sikkert lest hva jenter liker på KG, og tenkt det var fasiten😂Anonymous poster hash: 080df...188
Hardy_Poteter Skrevet 27. august 2015 #29 Skrevet 27. august 2015 dvs. du tenner på det samme og føler deg truffet? Du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen, eller hva? Begrunn innlegget ditt er du snill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå