Gå til innhold

Sette opp flere ovner på samme rom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Det er for kaldt på rommet hvor jeg sover. Jeg har en ovn, men denne gir ikke nok varme. Derfor vurderer jeg å sette opp en ekstra ovn for å få mer varme.

Lar det seg gjøre å kombinere to stk Dimplex Classic lukka panelovner for få det varmt nok på soverommet? Jeg har aldri brukt to ovner på samme rom før og derfor lurer jeg på om det er noe spesielt som man bør tenke over.

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: d412c...297
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri skjønt hvordan folk klarer å ligge med varme på soverommet?? Her er vinduet vidåpent fra april til november, litt mindre åpning på den kaldeste vinteren når det er 20 minus... 2 varmovner?? Et går ikke an! Kle på deg eller kjøp tykkere dyne!

Anonymous poster hash: 58db5...b3d

Skrevet

Trenger ikke å tenke over noe spesielt tror jeg. Bare unngå å la ting ligge oppå ovn? :)

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er noe problem. Jeg aner ikke hvordan man monterer ovner (eller, er vel bare å skru opp og ha nok kontakter), men ikke noe i veien for å ha to ovner på samme rom, det er jo helt normalt. Bare pass på at de har nok plass så det ikke er brannfarlig. Lurest å ha ovn under vindu om det ee mulig. Skjønner deg godt, lite er så grusomt som å sove i et pisskaldt rom. Da våkner jeg hele tiden og får straks sår hals ++++. Hjelper lite med dyne og klær når lufta er kald! Vi er tross alt skapt for tropisk klima, ikke dette ugjestmilde klimaet som ikke en gang har ordentlige somre... *bitter*

Anonymous poster hash: a13e3...0f2

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er vinduene? Er de tette, eller trekker det fra dem? Hvis det gjør det, kan du sette på tetningslister, så vil det hjelpe på innetemperaturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...