AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Usikker om dette går under kategorien medisinske spørsmal, men prøver likevel. Jeg har alltid slitt endel med angst og tvangstanker og er i jevnlig behandling for dette. Begynte med Zoloft, og ting gikk bedre. Mens jeg brukte Zoloft, begynte jeg samtidig med Loette p piller. Sluttet med Zoloft i mai og bruker enda Loette, men angsten og tvangstankene har blusset helt enormt opp! Kan omtrent ikke huske at det har vært så gale som det er nå. Noen andre som har slik erfaring med Loette? Anonymous poster hash: ec673...f10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Er nok heller det at du sluttet med Zoloft. Anonymous poster hash: 09198...d21
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Usikker om dette går under kategorien medisinske spørsmal, men prøver likevel. Jeg har alltid slitt endel med angst og tvangstanker og er i jevnlig behandling for dette. Begynte med Zoloft, og ting gikk bedre. Mens jeg brukte Zoloft, begynte jeg samtidig med Loette p piller. Sluttet med Zoloft i mai og bruker enda Loette, men angsten og tvangstankene har blusset helt enormt opp! Kan omtrent ikke huske at det har vært så gale som det er nå. Noen andre som har slik erfaring med Loette? Anonymous poster hash: ec673...f10 Det er nok ikke p-pillen sin skyld. Mange sliter en stund etter en slutter med antidepressive. Snakk med legen. Kanskje du har trappet ned for fort på kort tid. Anonymous poster hash: bcb2d...a9a
Gjest ompalompa24 Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 (endret) * Endret 27. august 2015 av ompalompa24
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 TS her. Har trappet ned jevnt og trutt i over 1 år, og var aldri i nærheten av å være så plaget før som det jeg er nå, så jeg syns det var litt merkelig. Er det vanlig at det blir verre før det blir bedre igjen etter å slutte på Zoloft, da? Anonymous poster hash: ec673...f10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 TS her. Har trappet ned jevnt og trutt i over 1 år, og var aldri i nærheten av å være så plaget før som det jeg er nå, så jeg syns det var litt merkelig. Er det vanlig at det blir verre før det blir bedre igjen etter å slutte på Zoloft, da? Anonymous poster hash: ec673...f10 Hvorfor slutte på Zoloft, egentlig? Anonymous poster hash: 09198...d21
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Hvorfor slutte på Zoloft, egentlig? Anonymous poster hash: 09198...d21 Sluttet fordi alt gikk veldig greit egentlig og legen mente jeg ikke hadde behov for å gå på de lengre. Anonymous poster hash: ec673...f10
Gjest Chloe87 Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Er det aktuelt å kanskje begynne på Zoloft igjen? Kanskje det er lurt siden det nå går så dårlig. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå