Gå til innhold

Loette og angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usikker om dette går under kategorien medisinske spørsmal, men prøver likevel.

Jeg har alltid slitt endel med angst og tvangstanker og er i jevnlig behandling for dette. Begynte med Zoloft, og ting gikk bedre. Mens jeg  brukte Zoloft, begynte jeg samtidig med Loette p piller. Sluttet med Zoloft i mai og bruker enda Loette, men angsten og tvangstankene har blusset helt enormt opp! Kan omtrent ikke huske at det har vært så gale som det er nå. Noen andre som har slik erfaring med Loette?

Anonymous poster hash: ec673...f10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok heller det at du sluttet med Zoloft. :)

Anonymous poster hash: 09198...d21
Skrevet

Usikker om dette går under kategorien medisinske spørsmal, men prøver likevel.

Jeg har alltid slitt endel med angst og tvangstanker og er i jevnlig behandling for dette. Begynte med Zoloft, og ting gikk bedre. Mens jeg  brukte Zoloft, begynte jeg samtidig med Loette p piller. Sluttet med Zoloft i mai og bruker enda Loette, men angsten og tvangstankene har blusset helt enormt opp! Kan omtrent ikke huske at det har vært så gale som det er nå. Noen andre som har slik erfaring med Loette?

Det er nok ikke p-pillen sin skyld. Mange sliter en stund etter en slutter med antidepressive. Snakk med legen. Kanskje du har trappet ned for fort på kort tid.

Anonymous poster hash: bcb2d...a9a

Gjest ompalompa24
Skrevet (endret)

*

Endret av ompalompa24
Skrevet

TS her. Har trappet ned jevnt og trutt i over 1 år, og var aldri i nærheten av å være så plaget før som det jeg er nå, så jeg syns det var litt merkelig. Er det vanlig at det blir verre før det blir bedre igjen etter å slutte på Zoloft, da?

Skrevet

TS her. Har trappet ned jevnt og trutt i over 1 år, og var aldri i nærheten av å være så plaget før som det jeg er nå, så jeg syns det var litt merkelig. Er det vanlig at det blir verre før det blir bedre igjen etter å slutte på Zoloft, da?

Hvorfor slutte på Zoloft, egentlig?

Skrevet

Hvorfor slutte på Zoloft, egentlig?

Sluttet fordi alt gikk veldig greit egentlig og legen mente jeg ikke hadde behov for å gå på de lengre. 

Gjest Chloe87
Skrevet

Er det aktuelt å kanskje begynne på Zoloft igjen? Kanskje det er lurt siden det nå går så dårlig.

God bedring! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...