Gjest Nikee Skrevet 28. august 2015 #21 Skrevet 28. august 2015 Tråden er ryddet for avsporinger samt svar til dette Nikee, mod.
Gjest Coolaid Skrevet 28. august 2015 #22 Skrevet 28. august 2015 Jeg er en mann på 24 som er veldig glad i å gå i string. Hva synes dere om dette? Og hvorfor er ikke dette mer sosialt akseptert?Anonymous poster hash: 15844...204 Dersom du liker det så gjør det. Har ikke hørt at det er hverken eller når det kommer til aksept. Om du så likte å bruke dametruser så gjør det som føles bra for deg. Noen her inne vil gjerne si noe negativt om det. Da er de ikke riktig jente for deg. Går du ut på date osv så kan du jo ta på en boxer eller noe mer vanlig slik at du ikke skremmer bort en dame. Etterhvert som dere trives sammen så kan du jo gå slik du vil - liker hun deg så bryr hun seg ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #23 Skrevet 29. august 2015 Når tanha virkelig var inn på 90-tallet. Ville virkelig hun jeg var sammen med at jeg også skulle gå med det. Så hun kjøpte em sloggi herretanga til meg. Hun syns den var veldig sexy på meg. Så hun oppfordret meg til å gå med tanga så mye som mulig. Så da gjorde jeg det. Tok litt tud til å venne seg til da helt i starten. Etter noen år tok det forholdet slutt når vi vokste fra hverandre. Senere har jeg hatt mange andre forhold og er nå gift og "voksen". Jeg bruker fortsatt tanga sammen med annet undertøy, ut i fra hva som er mest praktisk. Ettersittende klær og når det er veldig varmt. Så går det i tanha/string osv. Jeg har aldri fått noen negative komentarer av kvinnene jeg har vært sammen med. Ikke opplevd at det har vært en turnoff og at de har snudd i døren som noen kan beskrive her. Var ei jeg datet en gang som syns det var rart i det jeg kledde av meg. Men så vente hun seg til det og syns det var litt kult. Det er mye mer vanlig enn det noen med fordommer tror. Men man går jo ikke ned i buksa til folk og ser på undertøyet til alle heller. 1/3 av alt undertøyet som selges til menn på ebay er en string/tanga. Min mening oppi dette. Er at det ikke er videre pent i utgangspunktet på hverken kvinner eller menn. Men det er et praktisk plagg. På sommeren når det er varmt. Er det ok å ikke ha på seg to lag med shortser... Har man på seg trange treningsplagg eller superundertøy. Er det best å ha noe under som bare holder utstyret på plass. Ikke en stor boxershirts som krøller seg som en bleie. Finnes mange veldig gode og anonyme tangaer til menn. Ikke noe å lage noe big deal rundt. Noen som påstår at det er et homofilt plagg. Men det er en forsom som dateres til 80-tallet. Da vi hadde lakk-og-lær homsene. De er utdødd. Nå er det vellstelte skjerf-veske-og-midtskill homsene som regjerer. De bruker ikke tanga! Anonymous poster hash: 45dda...a85
Ponnypetra02 Skrevet 29. august 2015 #24 Skrevet 29. august 2015 *trekke på skuldrene* En kompis av pappa liker å gå i dameundertøy generelt. Ser ikke noe galt i det, det skader jo ingen.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #25 Skrevet 29. august 2015 Nå er jo ikke dette dameundertøy da... Anonymous poster hash: 45dda...a85
Han Solo Skrevet 30. august 2015 #26 Skrevet 30. august 2015 Bruk det du liker og hva som passer der og da. Jeg har både boxershorts, tradisjonelle truser og stringtruser.
peppermyntete Skrevet 30. august 2015 #27 Skrevet 30. august 2015 Jeg er jente og hæler ikke gå med string selv en gang. Det er skikkelig, skikkelig ubehagelig og ser ikke for meg at det er spesielt hygienisk og bra for underlivet. Og hvis man plusser på hårete mannerumpe... Nei takk. 1
Trampe23 Skrevet 1. september 2015 #28 Skrevet 1. september 2015 Jeg vil mene at stringtruse på en mann er femi, men det er fordi menn jeg har vært borti bruker boxer. Men jeg hadde ikke brudd meg om mannen hadde brukt string under tights... 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #29 Skrevet 1. september 2015 Jeg synes det er veldig turn-off med menn med string! Anonymous poster hash: 2feb4...ad7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #30 Skrevet 2. september 2015 Er det ok å bruke string på stranda?Anonymous poster hash: 15844...204
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå