Gå til innhold

Hva skjer nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg såhøres det ut som du har gjort det du kunne ...

Stresset han opp fordi du ønsker å snakke med han?

Nei..Det er ikke sånn det fungerer..

Han virker rett og slett ikke interessert i deg .... :(

Beklager om det er hardt og ufølsomt sagt men.....Det er sånn det virker for meg... :(

 

Du gjør det rette her med å komme deg videre...

Ja det skal jo ikke være riktig at han føler jeg stresser han. Det er bare feil. Og jeg må jo bare gå videre. Uansett hvor mye det svir.

 

Men det jeg ikke får ut av hodet er hvor mye han gjorde for meg. Hvor mye han sa han ville ha et forhold til meg. Hvor langt han kjørte, hvor mange timer han ofret på meg, for å vinne meg. Lidenskapen. Og så sa det *pang* og han forsvant. Jeg klarer liksom ikke å forsone meg med at noe kan dø så brått og brutalt. Han ga meg håp, og så bare knuste han alt sammen. Jeg føler noe utenforstående kom brasende inn fra sidelinja, men jeg vet ikke hva. Vet bare han gikk i kjelleren med et brak. Fra å være en care free person, til å gå helt i hi.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ja det skal jo ikke være riktig at han føler jeg stresser han. Det er bare feil. Og jeg må jo bare gå videre. Uansett hvor mye det svir.

 

Men det jeg ikke får ut av hodet er hvor mye han gjorde for meg. Hvor mye han sa han ville ha et forhold til meg. Hvor langt han kjørte, hvor mange timer han ofret på meg, for å vinne meg. Lidenskapen. Og så sa det *pang* og han forsvant. Jeg klarer liksom ikke å forsone meg med at noe kan dø så brått og brutalt. Han ga meg håp, og så bare knuste han alt sammen. Jeg føler noe utenforstående kom brasende inn fra sidelinja, men jeg vet ikke hva. Vet bare han gikk i kjelleren med et brak. Fra å være en care free person, til å gå helt i hi.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

 

Hva med å skrive akkurat det du skriver her nå,til han ?

Si at du trenger en forklaring for du skjønner overhodet ingenting...og at det er det minste han kan gjøre,du er tross alt et menneske som ikke bare kan kastes bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skrive akkurat det du skriver her nå,til han ?

Si at du trenger en forklaring for du skjønner overhodet ingenting...og at det er det minste han kan gjøre,du er tross alt et menneske som ikke bare kan kastes bort....

Det var akkurat det jeg gjorde på mandag. Sa jeg var forvirret og ikke skjønte hva som skjedde. Så jeg ba han om å ringe meg når han følte for det. For å gi meg et hint.

 

Men i stedet fikk jeg en SMS med at han ikke hadde noe å gi nå. At han var stressa og at han ikke hadde det bra.

 

Så da skrev jeg tilbake at jeg lot han gå og at jeg respekterte hans situasjon. Men at jeg håpet han ville ta kontakt etter hvert. Det svarte han aldri på. Tror faktisk han har det jævli kjipt nå. Han er en veldig følsom mann, som til og med lett tar til tårene.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg...

 

Enten troller han noe sinnsykt med deg og ikke orker å ta konsekvensene, eller så er han en dramaqueen utav dimensjoner, eller så er han TOTALT uklar for noe som helst relasjoner med det motsatte kjønn...

Uansett så er du better off virker det som..

 

Han forvirrer deg bare mer om du snakker med han tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg...

 

Enten troller han noe sinnsykt med deg og ikke orker å ta konsekvensene, eller så er han en dramaqueen utav dimensjoner, eller så er han TOTALT uklar for noe som helst relasjoner med det motsatte kjønn...

Uansett så er du better off virker det som..

 

Han forvirrer deg bare mer om du snakker med han tror jeg..

Han sa i fra tidlig at han har en litt kinking livssituasjon, men at han virkelig ville prøve å få det til med meg. Jeg prøvde å gå vekk fra han tidlig fordi jeg hadde falt for han og var redd for å bli såret. Han sa selv han hadde falt for meg og fått mye mer enn han ba om. Men han klarte ikke å gi slipp på meg. Så vi fant ut at vi ville prøve. Men antagelig så fikk han realiteten slengt midt i tryne. Og jeg tror han tar avstand fra meg pga dårlig samvittighet. Det er ikke en god følelse...

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han sa i fra tidlig at han har en litt kinking livssituasjon, men at han virkelig ville prøve å få det til med meg. Jeg prøvde å gå vekk fra han tidlig fordi jeg hadde falt for han og var redd for å bli såret. Han sa selv han hadde falt for meg og fått mye mer enn han ba om. Men han klarte ikke å gi slipp på meg. Så vi fant ut at vi ville prøve. Men antagelig så fikk han realiteten slengt midt i tryne. Og jeg tror han tar avstand fra meg pga dårlig samvittighet. Det er ikke en god følelse...

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

 

Konklusjonen er uansett hvordan man ser på det, at du bør gå videre uten han..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konklusjonen er uansett hvordan man ser på det, at du bør gå videre uten han..:(

Ja det er det ingen tvil om. Uansett hvor vondt det gjør. Jeg bare føler alt er så halvferdige. Så mye usagt. At det hele ble gjort på en så feil måte. Fra begge parter. Fra å være åpne og ærlige med hverandre til å lukke seg helt.

Jeg skal la ting ligge litt. Men kan hende jeg gir lyd fra meg senere.

Jeg pleier å være flink til å se realiteten og godta denne. Furte litt og gå videre. Men nå sitter jeg her som et stort spørsmålstegn og lurer på om jeg skulle gjort noe annerledes. Jeg sliter veldig med å riste dette av meg. Så mye at ryggen gikk helt i vranglås og jeg klarer knapt å bevege meg. Jeg som vanligvis har en velfungerende og sterk rygg. Jeg har rett og slett blitt fysisk syk av dette og det er virkelig ikke bra. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal gå videre. Helt rådvill.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har fått svar. Eller han sendte Snap og sa han var sorry. Ble et par frem og tilbake.

Og så sjekka jeg poengsummen (idiotisk å gjøre) men brått ble han veldig aktiv på Snap. Tidligere har ca 90 % av de vært med meg. Men når en mann får 30 nye poeng på en times tid så er ikke det for å holde kontakt med en kompis :P

Så jeg sletta han fra Snap. Vi ble aldri venner på FB så der slipper jeg å slette.

Da kan jeg i hvert fall gå videre og tenke at alt han sa var stort sett løgn. Og løgnere samler jeg ikke på.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig med å ikke ta kontakt med han og spørre hva som skjedde. Hvorfor han aldri sa han ikke ville gå videre, men heller ble ufin, for så å gå rett på en ny flørt. Hvorfor kunne han ikke bare være grei og gjøre ting på en voksen måte? Hvorfor behandle meg slik når han visste jeg ville ha han og jeg ville vente på han. Jeg sier hele tiden jeg skal gå videre. Riste dette av meg og glemme fyren. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få til dette.

 

Jeg har sjeldent hatt så kjærlighetssorg. Jeg var aldri i tvil om mine følelser for han. Kanskje jeg ble for mye for han og han fikk hetta og stakk på mest mulig feige måte?

 

Eneste som funker nå er å drikke seg full og å trene hardt. Så jeg går rundt med konstant støle muskler og lettere fyllesjuk :P og er helt utslitt.



Anonymous poster hash: 5aea6...6c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...