loffen Skrevet 31. august 2015 #21 Skrevet 31. august 2015 Ja og Andre Simonsen kjørte også i fylla. Noen som bryr seg om det? Hvem er det?
Sjallabais Skrevet 31. august 2015 #22 Skrevet 31. august 2015 Hvem er det? Aner ikke prøvde bare å få fram et poeng
bonsaijenta Skrevet 1. september 2015 Forfatter #23 Skrevet 1. september 2015 Aner ikke prøvde bare å få fram et poeng Og poenget ditt er?
Sjallabais Skrevet 1. september 2015 #24 Skrevet 1. september 2015 Og poenget ditt er? At hadde det ikke vært for at han og Petter er kjente personer hadde ingen kunne "brydd" seg mindre om at de kjørte i fylla. Det de har gjort er galt! Men om din venn hadde kjørt i fylla, hadde dere hengt han ut på denne måten da? 1
bonsaijenta Skrevet 1. september 2015 Forfatter #25 Skrevet 1. september 2015 At hadde det ikke vært for at han og Petter er kjente personer hadde ingen kunne "brydd" seg mindre om at de kjørte i fylla. Det de har gjort er galt! Men om din venn hadde kjørt i fylla, hadde dere hengt han ut på denne måten da? De har selv oppsøkt rampelyset, og å lage en tråd om dette på kg er vel ikke verre enn vg eller andre nettaviser som skriver om saken. Hadde en venn av meg blitt tatt for fyllekjøring, så hadde jeg revurdert vennskapet. Men ingen i min vennekrets er så dum at de vil gjøre noe slikt. Jeg kan forstå hvis det var en 18-åring, men en voksen vet bedre. I tillegg er han småbarnsfar. Han har utsatt seg selv og andre i fare og det er idioti på høyt nivå. 1
Bootybuilder Skrevet 1. september 2015 #26 Skrevet 1. september 2015 De har selv oppsøkt rampelyset, og å lage en tråd om dette på kg er vel ikke verre enn vg eller andre nettaviser som skriver om saken. Hadde en venn av meg blitt tatt for fyllekjøring, så hadde jeg revurdert vennskapet. Men ingen i min vennekrets er så dum at de vil gjøre noe slikt. Jeg kan forstå hvis det var en 18-åring, men en voksen vet bedre. I tillegg er han småbarnsfar. Han har utsatt seg selv og andre i fare og det er idioti på høyt nivå. Jeg kjenner til et par stykker som kjørte i fylla når de var yngre. DE ble tatt og fikk sin straff for det. Ingen av de ville kjørt i fylla nå som de er voksne. Når det er sagt så er det et fåtall av fyllekjøringer som blir oppdaget, og har man gjort det, snakker man sjelden om det. Så for alt du vet kan det være noen i kretsen din som har kjørt noen hundre meter beruset o.l. Det er ikke sånt man snakker om. Hadde en i kretsen min kjørt i fylla nå hadde jeg ikke avsluttet vennskapet, for alle kan gjøre feil - meg selv inkludert. Men jeg hadde gjort det klart og tydelig at dette ikke er greit, og hvor utrolig skuffet jeg er over en slik oppførsel. Man setter jo andres liv i fare med å opptre sånn. Allikevel er det å kjøre for fort, farlige forbikjøringer etc det skaper flest farlige situasjoner i trafikken - det som gir flest ulykker.
Safiye Skrevet 1. september 2015 #27 Skrevet 1. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning samt. svar. - Pavilion, mod
Anbefalte innlegg