Gå til innhold

sex og psyk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne I terapi for psykisk sykdom. (Angst og depresjon )

Sex er veldig viktig for meg og elsker å være submissive og har hadd sex fast med en mann som liker å være dominerende I sengen. Men nå er jeg redd for å finne en ny partner pga sykdommen. Redd for at personen blir å dømme meg og ikke bare klare å ha sex.

Anonymous poster hash: 3c058...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke en sykdom, og det du lider av er ikke seksuelt overførbare sykdommer så jeg ser ikke hvorfor det skulle være en problemstilling.

Alle har varierende grad av depresjoner og angst i opptil flere perioder i sitt liv Om det skulle være noe problem å finne noen å ha sex med så velger jeg tro det er av andre årsaker enn at du har angst&depresjon. 

Skrevet (endret)

Du er sikker sterk og full av ressurser, alle kan få en psykisk smekk, men er du glad i sex, så ha mye sex og nyt livet. Tenk hvor mange deilige menn det finnes, og disse kan helbrede deg både psykisk og seksuelt. :)

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet

Jeg har gått hos psykolog grunnet depresjon, og hadde samtidig et rimelig ferskt forhold med en dominant mann. Hos psykologen min snakket jeg om mørke tanker og vonde dager, og hos Dom'en min fikk jeg oppleve de mest fantastiske øyeblikkene og de heteste nettene.

Vanligvis holder jeg kjeft om at jeg er deppa, så folk rundt meg tror jeg har det bra. Men jeg var ærlig med min Dom og fortalte at jeg gikk hos psykolog pga depresjon, og da fortalte han meg at han selv hadde hatt noen tunge år tidligere i livet. For han var ikke det noe big deal; det er liksom noe veldig mange opplever i løpet av livet.

Om jeg skal gi et tips: vær ærlig dersom du har tunge dager. Forklar din Dom at du har behov for mer omsorg enn pisk akkurat den uka hvor du sliter litt ekstra. Eller kanskje pisken føles helt nydelig når du har vondt inni deg?

Anonymous poster hash: a3d70...45c

Skrevet

Jeg har gått hos psykolog grunnet depresjon, og hadde samtidig et rimelig ferskt forhold med en dominant mann. Hos psykologen min snakket jeg om mørke tanker og vonde dager, og hos Dom'en min fikk jeg oppleve de mest fantastiske øyeblikkene og de heteste nettene.

Vanligvis holder jeg kjeft om at jeg er deppa, så folk rundt meg tror jeg har det bra. Men jeg var ærlig med min Dom og fortalte at jeg gikk hos psykolog pga depresjon, og da fortalte han meg at han selv hadde hatt noen tunge år tidligere i livet. For han var ikke det noe big deal; det er liksom noe veldig mange opplever i løpet av livet.

Om jeg skal gi et tips: vær ærlig dersom du har tunge dager. Forklar din Dom at du har behov for mer omsorg enn pisk akkurat den uka hvor du sliter litt ekstra. Eller kanskje pisken føles helt nydelig når du har vondt inni deg?

Dette er jeg helt enig med deg i. Dominante mennesker er svært bra for personer som sliter litt psykisk. Da man føler en tilhørighet og nærhet som kan være veldig hjelpsom på veien. :)

Skrevet

Dette er jeg helt enig med deg i. Dominante mennesker er svært bra for personer som sliter litt psykisk. Da man føler en tilhørighet og nærhet som kan være veldig hjelpsom på veien. :)

Pisspreik.Kommer helt an på hvilken type personlighet man har.

Er ikke alle kvinner som er vant til å domineres faktisk.Men mer vant med kjærlighet og godt samarbeid/vennskap-også i lidenskapen.

Anonymous poster hash: f7f2d...6f9

• Liker 2
Skrevet

Pisspreik.Kommer helt an på hvilken type personlighet man har.

Er ikke alle kvinner som er vant til å domineres faktisk.Men mer vant med kjærlighet og godt samarbeid/vennskap-også i lidenskapen.

Dominante mennesker kan også vise kjærlighet og lidenskap samt vennskap. De bare viser det på en annen måte, ved å innfri ønsker til den submissive som trenger denne spesielle måten å bli tatt vare på. :)

Skrevet

Sex føles helt nydelig ja.Og er den beste medisin mot angst og depresjon.Er nok derfor jeg har vært så sterk,og aldri latt meg knekke av motgang og grusomme onde "djevel"  mennesker.

Djevelens disipler-kan ikke elske...derfor hater de-istede : )

Skrevet

legg dere, klokka er over elleve

Anonymous poster hash: bd405...8ca
Skrevet

Tusen takk for svar. Kanskje jeg skal være ærlig med de jeg snakker med bdsm og kanskje jeg også finner en sterk dom som kan være interessert I meg :)

Skrevet

Så lenge du ikke har tenkt til å gå aktivt inn for å prøve deg på å ha sex med noen av de andre i terapien din, så trenger jo ikke den du møter for å ha sex med vite at du går i terapi ! :)

Anonymous poster hash: 61f2a...e83
Skrevet

Bra bøtemiddel mot depressive tanker, er fysisk aktivitet. Så å ha mye sex er ei å forakte.

Anonymous poster hash: d5cb3...8ae

Skrevet

Tusen takk for svar. Kanskje jeg skal være ærlig med de jeg snakker med bdsm og kanskje jeg også finner en sterk dom som kan være interessert I meg :)

Tar deg jeg.

Anonymous poster hash: 98ba7...b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...