Gå til innhold

chatting - tips, ut av friendzone

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en mann for litt over en mnd siden. Vi rota, og har snakket på facebook siden. Problemet er at jeg føler vi havner litt i friend-zone noen tips til hva jeg kan si/gjøre for å få samtalen til å bli litt seksuell eller få han til å skjønne hva jeg vil?

Anonymous poster hash: 0db74...d29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lyst på sex med han ikke forhold?

Anonymous poster hash: a7844...abe
Skrevet

Har vel egentlig lyst på begge deler. 

ts. 

Anonymous poster hash: 0db74...d29
Skrevet

Spør han ut på en date. Ja, damer kan også gjøre det.

Vis hva du vil, og ikke forvent at han skal lese alle små signaler du sender ut, vi menn kan være ganske dumme på å lese slike ting. Gjør det klart for han at dere er på date, og ikke henger sammen som venner.

Anonymous poster hash: 861d5...b5a
  • Liker 1
Skrevet

Spør han ut på en date. Ja, damer kan også gjøre det.

Vis hva du vil, og ikke forvent at han skal lese alle små signaler du sender ut, vi menn kan være ganske dumme på å lese slike ting. Gjør det klart for han at dere er på date, og ikke henger sammen som venner.

Anonymous poster hash: 861d5...b5a

Enig!

Når dere allerede har rota også, så er det jo en viss forhåpning fra dere begge om å gjøre det igjen siden dere fortsatt har kontakt. Han skjønner vel ikke hva du vil siden du ikke tar initiativ til å hinte noe mere, og da tør ikke han å hinte heller, så det beste er jo å bare si det rett ut "Vi skal ikke ta en date til uka da?" eller litt mer subtile ting som "Hei kjekken" "så søt du er" "kjedelig å se på film alene :(  " osv

Anonymous poster hash: fb865...7cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...