AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Dere som har fått ny partner, når hadde dere sex for første gang og hvordan var det? Har møtt en ny person etter å ha vært i et forhold I ca 7 år, vil gjerne ha sex med denne mannen, men kjenner jeg er litt nervøs.. Anonymous poster hash: c60a8...5f1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Da er vi to i samme situasjon... Men man må vel bare ta det som det kommer tenker jeg, gjøre det som føles naturlig. Jeg kommer fra et enda lengre forhold, så det å nå skulle ha sex med en man ikke aner noe om hva liker eller noen ting er litt nytt og skremmende. Og samtidig veldig spennende... Anonymous poster hash: d5a8b...d16
Vampen Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Jeg synes du skal prøve å snu tankegangen. Ikke tenk skummelt, tenk nytt og spennende. Etter at jeg kom ut av et langvarig forhold fikk jeg fikk helt mark av tanken på sex. Så møtte jeg en fyr, helt tilfeldig. Det som hjalp var å bestemme seg for å se på det som noe morsomt, og rett og slett sørge for at det blir gøy og lekent, med en gradvis seksuell oppbygging. På den måten får man både tid til å bli vant til tanken og litt hint om hva den andre parten liker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå