AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Sønnen vår bruket 23 i sko nå og lurer på dersom jeg kjøper noen vintersko i str 23, vil disse da være for små når vinteren kommer? Anonymous poster hash: fd5c2...f0b
ViljaH Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Ja. Fordi vintersko er større da det må være plass til tjukke sokker. Sannsynligvis må du ha 24. Mine barn går iallefall alltid opp 1 str fra sommersko til vintersko.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Ja, du må ha 24 eller kanskje 25. Anonymous poster hash: 4bd5a...cd8 1
Myrte Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Eg har funnet ut at eg ikkje kan kjøpe sko før dei skal brukast. I fjor Sommar voks guten min plutseleg to størrelsar i løpe av to måneder. Men det siste året har han knapt vokst i føttene i det heile. Så vanskeleg å vite. Her går det vertfall veldig i rykk og napp! =)
Vera Vinge Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 I de små størrelsene syns jeg barna har vokst fort, så jeg har ventet til skoene skal brukes før jeg velger størrelse og kjøper. I vintersko trenger man jo mer plass også.
Wit Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Det kan gå veldig i rykk og napp. Hos oss har hun gått opp 2 størrelser i vanlige joggesko fra våren til høsten... Mens andre år bruker hun samme størrelse helt til neste vår..... Som flere her skriver skal man også ha bedre plass i vintersko, så jeg vil anta at du kanskje må opp en størrelse eller to?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Du må vente med å kjøpe til de skal brukes... Ellers blir det fort bomkjøp. Min brukte 23 kanskje et halvt år, og så hoppet vi over 24 og gikk rett på 25..Anonymous poster hash: 7df18...416
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Mine har vokst veldig jevnt begge to... De skoene de bruker på høsten har f.eks. str 24. Da kjøper jeg str 26 i vintersko, og det holder vinteren gjennom. (Grei plass til ullsokker. Litt romslige, som anbefalt, i starten, og akkurat på grensen til å bli trange mot slutten.) Så kjøper vi samme str. i vår og sommersko, altså 26. Disse er da romslige på våren, og så vidt passe på høsten. Og så gjør vi ett nytt hopp på 2 str når vinterskoene kjøpes. Har holdt på sånn i snart 10 år og med to gutter. Mulig mine er enklere enn standard. Anonymous poster hash: 92d57...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå