Gå til innhold

Hvor lenge brukte ditt barn str 23 i sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår bruket 23 i sko nå og lurer på dersom jeg kjøper noen vintersko i str 23, vil disse da være for små når vinteren kommer?

Anonymous poster hash: fd5c2...f0b

Skrevet

Ja. Fordi vintersko er større da det må være plass til tjukke sokker. Sannsynligvis må du ha 24. Mine barn går iallefall alltid opp 1 str fra sommersko til vintersko.

Skrevet

Ja, du må ha 24 eller kanskje 25.

Anonymous poster hash: 4bd5a...cd8

• Liker 1
Skrevet

Eg har funnet ut at eg ikkje kan kjøpe sko før dei skal brukast.

I fjor Sommar voks guten min plutseleg to størrelsar i løpe av to måneder. Men det siste året har han knapt vokst i føttene i det heile.

Så vanskeleg å vite. Her går det vertfall veldig i rykk og napp! =)

Skrevet

I de små størrelsene syns jeg barna har vokst fort, så jeg har ventet til skoene skal brukes før jeg velger størrelse og kjøper. I vintersko trenger man jo mer plass også.

Skrevet

Det kan gå veldig i rykk og napp. Hos oss har hun gått opp 2 størrelser i vanlige joggesko fra våren til høsten... Mens andre år bruker hun samme størrelse helt til neste vår.....

Som flere her skriver skal man også ha bedre plass i vintersko, så jeg vil anta at du kanskje må opp en størrelse eller to?

Skrevet

Du må vente med å kjøpe til de skal brukes... Ellers blir det fort bomkjøp. Min brukte 23 kanskje et halvt år, og så hoppet vi over 24 og gikk rett på 25..

Anonymous poster hash: 7df18...416

Skrevet

Mine har vokst veldig jevnt begge to...

De skoene de bruker på høsten har f.eks. str 24. Da kjøper jeg str 26 i vintersko, og det holder vinteren gjennom. (Grei plass til ullsokker. Litt romslige, som anbefalt, i starten, og akkurat på grensen til å bli trange mot slutten.)

Så kjøper vi samme str. i vår og sommersko, altså 26. Disse er da romslige på våren, og så vidt passe på høsten.

Og så gjør vi ett nytt hopp på 2 str når vinterskoene kjøpes.

Har holdt på sånn i snart 10 år og med to gutter.

Mulig mine er enklere enn standard.

Anonymous poster hash: 92d57...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...