Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en utrolig søt jente! En sjenert jente men som ser veldig smart ut. Jeg er ikke god på sjekking, men ønsker å ta kontakt! 

Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt ny i gamet! Men føler jeg er klar for å søke kjærligheten. 

Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs vel litt hvor du så henne? 

Anonymous poster hash: 889f7...e6b
Skrevet

Jeg så en utrolig søt jente! En sjenert jente men som ser veldig smart ut. Jeg er ikke god på sjekking, men ønsker å ta kontakt! 

Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt ny i gamet! Men føler jeg er klar for å søke kjærligheten. 

Et litt for åpent spørsmål med alt for lite informasjon til å gi råd.

Er hun ei du så tilfeldig på Oslo S blant 5000 andre? Er hun den nye single naboen din?

:)

Skrevet

I forbindelse med studietid. 

Skrevet

Jeg synes det er koselig at en som er interessert rett og slett bare kommer bort og sier: Hei, jeg så deg forleden dag og syntes du var utrolig søt. Vil du være med og ta en kaffe/pils e.l. en dag? Ikke gå rundt grøten og bli venner først, for da blir dere begge sittende å tenke: er han/hun interessert eller ikke??? Men, se ann situasjonen. Sitter hun og ser veldig opptatt ut så behøver du ikke å gå og forstyrre.

Anonymous poster hash: 0d813...aa5
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er koselig at en som er interessert rett og slett bare kommer bort og sier: Hei, jeg så deg forleden dag og syntes du var utrolig søt. Vil du være med og ta en kaffe/pils e.l. en dag? Ikke gå rundt grøten og bli venner først, for da blir dere begge sittende å tenke: er han/hun interessert eller ikke??? Men, se ann situasjonen. Sitter hun og ser veldig opptatt ut så behøver du ikke å gå og forstyrre.

Det er dette jeg tenker å gjøre også! Men surt å evt. bli avvist da ? 

Skrevet

Sjenert men ser smart ut? Hvordan ser man dette?

Anonymous poster hash: 365ba...b85
  • Liker 1
Skrevet

Sjenert men ser smart ut? Hvordan ser man dette?

Aner ikke, det er bare basert på førsteinntrykk da!  (Så unnskyld dette)

Skrevet

Hvorfor frykte det? Synd å bli avvist, men å ikke tørre betyr jo også at du ikke oppnår kontakt. Å invitere på noe koselig/hyggelig er alltid hyggelig.

• Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet

Der hun sitter så søt og drikker sin kaffe setter du deg plutselig ned med et kakestk. Glir det forsiktig over på hennes side av bordet, sier: " Så du blir litt til mens jeg snakker litt med deg, om jeg får lov da, for jeg synes du skiller deg litt ut blant mengden ".

hahaha, den var cheezy.   :laugh:

Skrevet

Haha, den var fin! :D

Hvordan hadde jenter likt å blitt sjekket opp med: "Hei, *hilser* du har så fin utstråling, at jeg møtte bare hilse på deg! *hun rødmer kanskje...takker for det*, og så sier jeg noe som "du har vel ikke lyst å bli med på en kaffe ellernoe?"   

Hva tror dere jenter? 

Skrevet

Haha, den var fin! :D

Hvordan hadde jenter likt å blitt sjekket opp med: "Hei, *hilser* du har så fin utstråling, at jeg møtte bare hilse på deg! *hun rødmer kanskje...takker for det*, og så sier jeg noe som "du har vel ikke lyst å bli med på en kaffe ellernoe?"   

Hva tror dere jenter? 

Dagsjekking på høgt nivå!

Skrevet

Nå må du passe på litt her TS.

For vi har noe som denne:

Anonymous poster hash: bbb3a...f9a 

Hver anonymbruker har en sånn som er eget. Du svarte på deg selv over ved å bruke samme.anonybruker poster hash. :)

Skrevet

Nå må du passe på litt her TS.

For vi har noe som denne:

Anonymous poster hash: bbb3a...f9a 

Hver anonymbruker har en sånn som er eget. Du svarte på deg selv over ved å bruke samme.anonybruker poster hash. :)

Hæ ? Ja jeg skrev jo to ganger.........Derfor

Skrevet

Du kan ikke få annet enn et nei. Synes allikevel du skal gjøre det  :)

Skrevet

Hæ ? Ja jeg skrev jo to ganger.........Derfor

Åh, min feil

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

En dag det regner, eller snør og hun ikke har paraply kan du igjen, plutselig ( lol   :fnise: ) kommer fra ingen sted, og plopp!, rett ved siden og holde paraply over begges hode, og ta det derfra.    :danse:

Skrevet

Litt surt ja, men da vet du at hun ikke er interessert og kan gå videre :)

Skrevet

Jaa, det er det jeg tenker også! 

Det må vel være hyggelig å bli sjekket opp i det daglige ? Så lenge det blir gjort på en fin måte :)

Skrevet

Ja, det er fint, men da må det skille seg litt ut og ikke det vanlige hei lyst til å ta en kopp kaffe. Det sier alle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...