AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg så en utrolig søt jente! En sjenert jente men som ser veldig smart ut. Jeg er ikke god på sjekking, men ønsker å ta kontakt! Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt ny i gamet! Men føler jeg er klar for å søke kjærligheten. Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Det spørs vel litt hvor du så henne? Anonymous poster hash: 889f7...e6b
Adam- Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Jeg så en utrolig søt jente! En sjenert jente men som ser veldig smart ut. Jeg er ikke god på sjekking, men ønsker å ta kontakt! Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt ny i gamet! Men føler jeg er klar for å søke kjærligheten. Anonymous poster hash: bbb3a...f9a Et litt for åpent spørsmål med alt for lite informasjon til å gi råd. Er hun ei du så tilfeldig på Oslo S blant 5000 andre? Er hun den nye single naboen din?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 I forbindelse med studietid. Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Jeg synes det er koselig at en som er interessert rett og slett bare kommer bort og sier: Hei, jeg så deg forleden dag og syntes du var utrolig søt. Vil du være med og ta en kaffe/pils e.l. en dag? Ikke gå rundt grøten og bli venner først, for da blir dere begge sittende å tenke: er han/hun interessert eller ikke??? Men, se ann situasjonen. Sitter hun og ser veldig opptatt ut så behøver du ikke å gå og forstyrre. Anonymous poster hash: 0d813...aa5 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Jeg synes det er koselig at en som er interessert rett og slett bare kommer bort og sier: Hei, jeg så deg forleden dag og syntes du var utrolig søt. Vil du være med og ta en kaffe/pils e.l. en dag? Ikke gå rundt grøten og bli venner først, for da blir dere begge sittende å tenke: er han/hun interessert eller ikke??? Men, se ann situasjonen. Sitter hun og ser veldig opptatt ut så behøver du ikke å gå og forstyrre. Anonymous poster hash: 0d813...aa5 Det er dette jeg tenker å gjøre også! Men surt å evt. bli avvist da ? Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Sjenert men ser smart ut? Hvordan ser man dette? Anonymous poster hash: 365ba...b85 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Sjenert men ser smart ut? Hvordan ser man dette? Anonymous poster hash: 365ba...b85 Aner ikke, det er bare basert på førsteinntrykk da! (Så unnskyld dette) Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
Berit Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Det er dette jeg tenker å gjøre også! Men surt å evt. bli avvist da ? Anonymous poster hash: bbb3a...f9a Hvorfor frykte det? Synd å bli avvist, men å ikke tørre betyr jo også at du ikke oppnår kontakt. Å invitere på noe koselig/hyggelig er alltid hyggelig. 2
Gjest gjestvest Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 Der hun sitter så søt og drikker sin kaffe setter du deg plutselig ned med et kakestk. Glir det forsiktig over på hennes side av bordet, sier: " Så du blir litt til mens jeg snakker litt med deg, om jeg får lov da, for jeg synes du skiller deg litt ut blant mengden ". hahaha, den var cheezy.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 Haha, den var fin! :D Hvordan hadde jenter likt å blitt sjekket opp med: "Hei, *hilser* du har så fin utstråling, at jeg møtte bare hilse på deg! *hun rødmer kanskje...takker for det*, og så sier jeg noe som "du har vel ikke lyst å bli med på en kaffe ellernoe?" Hva tror dere jenter? Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #12 Skrevet 26. august 2015 Haha, den var fin! :D Hvordan hadde jenter likt å blitt sjekket opp med: "Hei, *hilser* du har så fin utstråling, at jeg møtte bare hilse på deg! *hun rødmer kanskje...takker for det*, og så sier jeg noe som "du har vel ikke lyst å bli med på en kaffe ellernoe?" Hva tror dere jenter? Anonymous poster hash: bbb3a...f9a Dagsjekking på høgt nivå! Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #13 Skrevet 26. august 2015 Nå må du passe på litt her TS. For vi har noe som denne: Anonymous poster hash: bbb3a...f9a Hver anonymbruker har en sånn som er eget. Du svarte på deg selv over ved å bruke samme.anonybruker poster hash. Anonymous poster hash: 365ba...b85
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #14 Skrevet 26. august 2015 Nå må du passe på litt her TS. For vi har noe som denne: Anonymous poster hash: bbb3a...f9a Hver anonymbruker har en sånn som er eget. Du svarte på deg selv over ved å bruke samme.anonybruker poster hash. Anonymous poster hash: 365ba...b85 Hæ ? Ja jeg skrev jo to ganger.........Derfor Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
Honey Dew Skrevet 26. august 2015 #15 Skrevet 26. august 2015 Det er dette jeg tenker å gjøre også! Men surt å evt. bli avvist da ? Anonymous poster hash: bbb3a...f9a Du kan ikke få annet enn et nei. Synes allikevel du skal gjøre det
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #16 Skrevet 26. august 2015 Hæ ? Ja jeg skrev jo to ganger.........Derfor Anonymous poster hash: bbb3a...f9a Åh, min feil Anonymous poster hash: 365ba...b85 1
Gjest gjestvest Skrevet 26. august 2015 #17 Skrevet 26. august 2015 En dag det regner, eller snør og hun ikke har paraply kan du igjen, plutselig ( lol ) kommer fra ingen sted, og plopp!, rett ved siden og holde paraply over begges hode, og ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #18 Skrevet 26. august 2015 Det er dette jeg tenker å gjøre også! Men surt å evt. bli avvist da ? Anonymous poster hash: bbb3a...f9a Litt surt ja, men da vet du at hun ikke er interessert og kan gå videre Anonymous poster hash: 0d813...aa5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #19 Skrevet 26. august 2015 Jaa, det er det jeg tenker også! Det må vel være hyggelig å bli sjekket opp i det daglige ? Så lenge det blir gjort på en fin måte Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #20 Skrevet 26. august 2015 Ja, det er fint, men da må det skille seg litt ut og ikke det vanlige hei lyst til å ta en kopp kaffe. Det sier alle. Anonymous poster hash: 365ba...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå