AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Hei! Jeg er ei jente på 19 som nettopp har begynt å bruke Tinder (ja, jeg veit jeg henger etter ), og selv om jeg får ganske mange matcher så er det ikke så mange som skriver til meg. Det er ikke helt meg å ta initiativ, men det er en fyr jeg virkelig syns virker interessant, så jeg lurer altså litt på å starte samtalen, MEN jeg er veldig usikker på hva jeg bør skrive. Jeg er altså ikke ute etter sex, men heller en flørt som kan bli noe mer hvis det føles rett.. Hva er en god samtalestarter? Kan selvfølgelig bare skrive hei, men etter han da (forhåpentligvis) har svart, så står jo alt på meg og jeg vet ikke hva jeg kan skrive.. Og hva syns dere gutta egentlig om at jenter starter samtalen i utgangspunktet? Anonymous poster hash: db5dd...f46
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Skriv for all del ikke bare "Hei!" Det er innmari irriterende! Kommenter heller noe du likte spesielt godt i profilen, felles interesser dere har, eller lignende. Anonymous poster hash: 68e7d...1e7 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Hei,du virker interessant.Har du lyst å snakke litt? Anonymous poster hash: fd982...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 "Vet du hvor tung en isbjørn er?" Anonymous poster hash: f40ee...379 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 "Er vi kjærester nå?" Det høres ikke desperat ut i det hele tatt ^^ Anonymous poster hash: be38f...66a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 "Vet du hvor tung en isbjørn er?" Anonymous poster hash: f40ee...379 Den var dårlig... Anonymous poster hash: f8378...1ac
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 "Er vi kjærester nå?" Haha! En slik en hadde jeg ledd av iallefall. Anonymous poster hash: 029ed...e07 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Hei,du virker interessant.Har du lyst å snakke litt?Anonymous poster hash: fd982...f7d Nei!!! At man skriver noe impliserer at man synes den andre er interessant. At man skriver noe impliserer at man har lyst å snakke litt. Å si begge deler dobbelt opp er bare teit.Anonymous poster hash: f6ae1...82a 9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 "Vet du hvor tung en isbjørn er?"Anonymous poster hash: f40ee...379 Nok til å bryte isen mellom ossAnonymous poster hash: ae0ac...4f1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 "Vet du hvor tung en isbjørn er?" Anonymous poster hash: f40ee...379 Den hadde jeg ledd av og! Mye bedre med helt random ting, eller noe som relaterer til noe i profilen hans (om han f.eks har bilde av seg på ski, sier du hei severin suveren og spør om noe gøy Bare "hei" og "hei hvem er du" eller lange forklaringer på at man ikke vet hva man skal skrive er gørr kjedelig... Men bare fint at jenter tar initiativ for mange gutter går ut fra at jenta ikke er intr når hun ikke gir lyd fra seg.. Anonymous poster hash: c33fd...924
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #12 Skrevet 26. august 2015 Nei!!! At man skriver noe impliserer at man synes den andre er interessant. At man skriver noe impliserer at man har lyst å snakke litt. Å si begge deler dobbelt opp er bare teit.Anonymous poster hash: f6ae1...82a Gjør ikke alt så komplisert menneske. Det er en helt ok og hyggelig førstemelding. Anonymous poster hash: fd982...f7d 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #13 Skrevet 26. august 2015 Problemet med at damen tar første skrittet er at da er hun ikke interessert lenger. Hun føler seg maskulin og han oppfatter det som den som blir jaktet på. Det fungerer bare ikke. Da er forholdet dømt til å være mislykket før det er begynt. Anonymous poster hash: f8378...1ac 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #14 Skrevet 26. august 2015 Problemet med at damen tar første skrittet er at da er hun ikke interessert lenger. Hun føler seg maskulin og han oppfatter det som den som blir jaktet på. Det fungerer bare ikke. Da er forholdet dømt til å være mislykket før det er begynt. Anonymous poster hash: f8378...1ac LOL, og hva vet du om dette? Jeg tok kontakt først med min nåværende kjæreste, på Tinder. Vi har vært sammen i halvannet år nå TS; ikke overtenk det. Om du finner han interessant, si at du likte bildene. Menn elsker å høre skryt om seg selv Anonymous poster hash: 14526...a79
LadyL Skrevet 26. august 2015 #15 Skrevet 26. august 2015 "Vet du hvor tung en isbjørn er?"Anonymous poster hash: f40ee...379 Den er en gjenganger på Tinder... 😴
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #16 Skrevet 26. august 2015 Problemet med at damen tar første skrittet er at da er hun ikke interessert lenger. Hun føler seg maskulin og han oppfatter det som den som blir jaktet på. Det fungerer bare ikke. Da er forholdet dømt til å være mislykket før det er begynt. Anonymous poster hash: f8378...1ac Den typen menn er også de som kommer til å være utro. Så det er greiest å ta initiativet selv, så ser man om mannen ikke er opptatt av å jakte Anonymous poster hash: dfa7c...d17 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #17 Skrevet 26. august 2015 "Jeg klarte ikke å se meg mett." Den skulle nok menn ha likt å høre. Anonymous poster hash: f2df2...982
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #18 Skrevet 26. august 2015 "20 spørsmål! Jeg begynner." Anonymous poster hash: f0639...f6f 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #19 Skrevet 31. august 2015 Takk for svar dere, har enda ikke sendt melding fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg bør skrive da Har alltid vært skikkelig dårlig på å ta intitiativ pga frykt for å bli avvist. Anonymous poster hash: db5dd...f46
lillsunshine Skrevet 31. august 2015 #20 Skrevet 31. august 2015 Lykke til. Jeg støtter å skrive noe/et spørsmål som kan knyttes til profilen, men om det er vanskelig å finne noe derifra, så kommer du langt på vei med eit hei. Håper du får god respons Jeg tok til meg motet her om dagen og skrev til en jeg synest virket veldig interessant ettersom vi matchet og han ikke tok kontakt. Endte opp med å bli slettet noen minutter etterpå Synest det var ganske merkelig, men kanskje fyren trykka ja bare for å pleie sitt eget ego. Ikke vet jeg, men han var jo uansett ikke verdt det da .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå