AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Tapetesere, er det den billigste måten og gjøre et rom i greit stand, eller er det billigere med panel? Anonymous poster hash: 253c1...274
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 I alle fall den enkleste og minst grisete måten. (Hater maling.) Panel gjør rommet litt mindre og er ikke min favoritt. Anonymous poster hash: c75c6...28c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Oki 😊 takk.Anonymous poster hash: 253c1...274
Calleia Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Jeg vil si det kommer an på underlaget.. og hvor mye forarbeid det blir. Det må fjernes gammel tapet/strie, sparkles, pusses, sparkles, pusses.. Bare ha det i bakhodet når du går på.. Ujevnheter syntes veldig under tapet.. Panelplater er mye enklere, og jeg tror ikke prisdifferansen blir så stor. Jeg har i mitt hus prøvd å kombinere litt tapet og panelplater, slik at ingen rom er "bare" panelplater...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Kommer som nevnt helt an på underlaget. Jeg hadde -veldig- mye jobb med å få fjernet gammel tapet fra gipsplater før jeg kunne legge ny. Hadde det ikke vært for at gangen allerede er alt for trang hadde jeg gått for panelplater i stedet. De er jo kjempeenkle å spikre på i forhold til alt styret med tapetet. Og man slipper lim alle veier, og mye lettere å få beint.. Anonymous poster hash: 26928...2af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå