hillie Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg har i 2 år nå slitt med betennelser i ledd, spesielt store ledd, og har fortsatt ingen klar diagnose: men min type leddgikt er vist veldig lik psoriasis artritt, uten utslettet. Jeg har i alle år slitt med nakken, lenge før leddproblemene startet, og er ofte stiv og har smerter fra nakke og skuldre. Er nå redd for at min leddgikt skal føre til press på ryggmargen. Har lest en del om dette, mest engelske kilder. Men er det noen som vet om det er vanlig at leddgikt fører til press på ryggmarg, skiveutglidning i nakke osv, som igjen kan resultere i lammelser, og verste fall død? Har googlet for mye:( Skal til revmatolog snart, men vil gjerne høre om andre vet noe om dette. Jeg er under medisinering, og har det stort sett greit, og fungerer i 100 % jobb. men har nå plutselig begynt å bli redd for dette. Håper på svar.
Pusemamma Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Kanskje du skulle snakket med legen om henvisning til fysio behandling. de kan hjelpe med trening tilpasset deg slik at du kan holde smertene i sjakk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå