Gå til innhold

Hater telefonen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble akkurat vekket av at telefonen ringte. Som vanlig blir jeg skrekkslagen og tør ikke ta telefonen før jeg har sjekket hvem nummeret tilhører på nummeropplysningen.

Denne gangen var det stedet jeg gikk til psykolog for over 1 år siden. Hvorfor ringer de meg? Har akkurat sendt i posten et samtykke at min nåværende fastlege kan hente ut min journal. Så hvorfor skal de ringe?? Blir så irritert at alt skal være så vanskelig!! Sende de en mail der jeg spurte hva det gjaldt, og at jeg ikke klarer å snakke i telefonen.. Føler meg skikkelig dum.. Tenk om jeg MÅ snakke med de i telefon.. Uff, legger meg igjen og skrur av lyden ;( vurderer å være mobilløs..

Anonymous poster hash: 59e8a...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker også sjekke hvem som ringer. Noen ganger har jeg ikke lyst å prate samme hvem det er.

Anonymous poster hash: a7fc7...79d
Skrevet

Har lastet ned en app som heter 180.no. Da kommer det opp på skjermen hvem som ringer (bortsett fra skjult/hemmelig nummer, selvfølgelig). Hverdagen min har blitt mye enklere :-) I tillegg har jeg antiTelefonTerror som blokkerer telefonselgere og spørreundersøkelser (kan også legge til egne nummer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...