AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Hei. Eg slit med å finne ut kva som kan vere årsaka til at eg er slik eg er. Eg er 18 år no og som 13 åring blei eg seksuellt misbrukt, eg bor i ei lita bygd så eg får framleis etter 5 år høyre om dette. Det er forsovidt OK, eg er vand med det. Men no når eg starta på ein ny skule vg3 har alt berre gått rett i grusen. Eg gret nesten kvar kveld når eg legg meg, ligg fleire timar voken og tenkjer og funderar på kva folk tenkjer og det som skjedde for 5 år sidan. Eg skjelv fordi eg er redd for å møte på folk, eg får nesten ikkje puste og vil berre fortast mogleg vekk der eg befinn meg på skulen. Til vanleg går dette heilt fint, men med eingong eg nermar meg skulen blir alt straks verre. Det er ingen som plagar meg, så eg har ingenting å vere redd for sånn generelt men alikavela har eg store problem med å kunne konsentrere meg og slappe av på skulen. Eg får ein følelse av at dette kan være angst, men samstundes ikkje.. Nokon som kan hjelpe meg litt....Anonymous poster hash: f7b0e...7fb
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Dette kan godt være angst, og det er helt tydelig at du trenger hjelp. Jeg vil anbefale deg å snakke med noen om dette, for eksempel fastlege, helsesøster på skolen eller helsestasjon for ungdom. Det at du har opplevd overgrep kan også være med på å gjøre situasjonen verre, siden du tydeligvis ikke har fått bearbeidet følelsene dine rundt dette. Håper du får den hjelpen du trenger! Anonymous poster hash: b2a73...2ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå