Gå til innhold

Favolisheimen

Favole

Anbefalte innlegg

Du vet det øves mye på telling når J sier det er tre fingre til pappaen er hjemme igjen :laugh::rodmer: Og du vet det er på tide når samme fyr gråter når jeg synger "trollmors vuggevise" og sier pappa skal synge. :sukk: 

Minus hjertesmerten over har det vært en fin dag :) Trille/bæretur til barnehagen, barselgruppetreff på helsestasjonen (med en gjeng så trivelige damer!), besøk og kos i ettermiddag. Liker! Liker kanskje best at barselgruppa virker lovende, det funka jo så dårlig sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FOR en start på dagen! Kl fem hører jeg at brannbilen til J begynner å ule, men tenker at han kommer vel og henter meg om han vil noe. Sovner nesten før jeg kommer på at brannbilen står på altanen etter han hadde den ute igår! Heldigvis var det bare litt regn som hadde fått sensoren til å gå av, ungen lå i senga med rumpa i været og sov godt :ler: Morgenen ble straks mye bedre når begge ungene slo til med å sove til syv :hoppe: 

Denne regnværsdagen tror jeg vi tar inne. Skal få ryddet og vasket litt, bake noen brød, kose med den deilige lille ungen... Og det er det! Svigermor henter J i barnehagen, så orker ikke tenke på å dra ut noe mer i dag engang, helt greit. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhhhhhhnnnnng!!!!!! En favorittoppdretter skal omplassere eller selge ei nydelig tispe på 2,5 år. Jeg har så lyst til å be om et treff! :bond: Har sendt melding til mannen og spurt om lov, tipper svaret er "glem det". At samme oppdretter har ledige valper er virkelig ikke sunt for staffesavnet mitt. :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
11 timer siden, Favole skrev:

Hhhhhhhnnnnng!!!!!! En favorittoppdretter skal omplassere eller selge ei nydelig tispe på 2,5 år. Jeg har så lyst til å be om et treff! :bond: Har sendt melding til mannen og spurt om lov, tipper svaret er "glem det". At samme oppdretter har ledige valper er virkelig ikke sunt for staffesavnet mitt. :daane: 

Du er gal 

Seriøst, tante Ludo sier vent.

Nå er babyen mini og sover støtt og stadig, det kan gå raskt over og ikke minst; plutselig er det barnehagestart og en trilliard sykdommer på vent. Og mannen skal starte i tilbakevenning til jobb, det i seg selv er dritslitsomt med to småttiser attpåtil. 

Herregud dame, ikke anskaff deg utmattelsessyndrom før du MÅ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg heller vil ha en voksen hund istedet for valp. Det å ha hund i seg selv er ikke så krevende akkurat, føler jeg da, men all den ekstra jobben som følger med valp vil jeg ikke ha mens ungene er små. :riste: Tur og trening med hund er som terapi for min del, finnes ikke noe mer avslappende enn å rulle i gjørma og ha drakamp etter ei god lydighetsøkt :laugh: Eller å labbe rundt på fjellet med dyr, og unge(r). Begynner å innse at skal vi ha en til hund mens den vi har fortsatt er i live bør det skje innen ett år, før hun blir for gammel. 

Grøss for en skrekkelig kjedelig formiddag :ler: Tar oss en tur ut sammen med svigermor når J har gjort unna sovinga si. Begge ungene sover, perfekt timing :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Oooh, 2,5 års tispene har jo faktisk litt vett i skolten igjen også.... Jeg mener, du har to små valper allerede, og en firbeint! :opplyser: *forsøker å være fornuftig* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe fornuft her egentlig? :P Mannen har ikke svart ang bikkja, selv om vi har snakket flere ganger siden jeg sendte den meldinga :ler: 

Åh, for en fin ettermiddag :strix: Jeg og svigermor tok hver vår unge og vogn og koste oss ute i flere timer. Vi har vært nede ved vannet og kastet stener, sett på båter, vært på lekeplassen, J har fått matpakke og softis i sola og forhåpentligvis hatt det rimelig fint! Han syntes det var SÅ ekkelt med små kryp under stenene i fjæra, men men :fnise: E snorket seg gjennom det hele!

I morgen skal vi til nabobyen med svigermor, treffe foreldrene mine og ei tante av meg. Ja, og så kommer mannen hjem på kvelden.. Sånn i tilfelle ingen hadde fått det med seg. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

Spør ham om det med hunden med en gang han kommer inn døra.

Hund = dere rekker aldri ha sex igjen = du kan gå i haremsbukse 24/7 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren har vært vekke i seks fuckings uker, om ei bikkje til fører til mindre sex venter jeg ei uke eller to med det spørsmålet.

Tror jeg legger den buksa lengst bak i klesskapet de neste par ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et smell og en blårøyk og så var helga over.... Men heldigvis er det ingen her som bruker søndagen til å reise bort ;) 

Helga har vært veldig fin! Den starta sjukt bra med at J sov til åtte (!!) i går, hva skjedde der!? Men jeg klager ikke :nigo: Dagsoving utgår når han sover så lenge, så formiddagen gikk til en deilig tur, ni km med E i vogna og J vekselsvis i erogen eller at han skulle gå selv. Så fint å dra på tur med mann, unger og bikkje. Ai løv it! Ingen soving på dagen i dag heller, så vi tok med oss leker, balansesykkel, engangsgrill og hadde noen fine timer ute. En kompis av mannen som skal være gudfar til E var med oss, koselig!

Utrolig godt å få mannen hjem, J ble helt i hundre i går morges og har holdt seg så nær som mulig hele helga. Veldig forståelig!

Livet føles ganske bra om dagen, jeg liker det! Åh som jeg liker hverdager og at det ikke skjer noe som helst superspennende (sånn bortsett fra at mannen ikke hadde mye imot en evt omplasseringsstaff :x).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Mannen er hjemme! Gratulerer, Favole, du greide det! Fy søren, så tøff du har vært! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk det! Jeg hadde neppe klart det med vettet i behold hadde det ikke vært for familien, de er bare fantastiske. Og dere da, støtten her inne er undervurdert! :hjerte: 

Nå føler jeg at permisjonen er i gang på ordentlig, mannen stod opp med J og fikk ham avgårde til barnehagen. Jeg og E har hatt en deilig sløv morgen, hun sover igjen nå mens jeg har fått i meg frokost. Mannen begynner ikke på jobb før onsdag, blir godt med litt tid sammen :Nikke: Eneste målet for dagen er å få trilla en tur. Synes fjellet kan bli snøfritt snart, å labbe rundt i råtten snø frista liksom ikke :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Du fortjener virkelig sånne fine dager og morgener nå, altså :strix::klem: 

Hva er det de sier? Når skareføret bærer voksen mann til St.Hans, blir det en kjølig sommer? :fnise: Krysser fingrene for at snøen snart forsvinner! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg tipper voksen mann faller gjennom snøen og blir stående til neste sesongs snøfall om han begir seg ut på tur der nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt det må være å ha mannen hjemme igjen - nyt det til fulle! Du er tøff, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, du klarte det!  Synes du skal skjemme bort deg sjøl litt på et eller annet vis (sjokolade?)  altså.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho som det frister med sjokkis! Er gørrsliten, så da frister det enda mer :P Men er så teit at jeg sa jeg skulle være med på godterifri mai. Som om det ikke var nok å bli med på 10 mil i mai. Æsj. Jeg går gjerne 10 mil og vel så det, men enn å nekte seg sjøl sjokolade :ler: (kakaoen, du får litt skyld her altså :laugh:). Men har bursdag neste uke, da blir det sikkert litt kake. Hvis jeg gidder å lage ei.

Ganske fornøyd med egen innsats i dag, nesten 13 km trilletur :hoppe: Så godt å få rørt på liket, selv om det bare er knappe 10 grader ute. Liker den runden så godt, må få tatt den ihvertfall en gang til denne uka :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...