Favole Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #361 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hadde et par turer på føden pga det sist, skikkelig dritt. Kjenner litt liv så og si hver dag nå, vil tro det hadde kjentes bedre hvis morkaka hadde vært på bakre vegg og ikke fremre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. oktober 2015 #362 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg kjenner ingenting enda, og tidlig UL viste at jeg hadde morkaka på bakre vegg. Satser på å kjenne noe snart Kan se for meg at jeg også får noen turer på føden pga det der Det er skummelt å være gravid Plutselig har man så utrolig mye å miste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2015 #363 Del Skrevet 19. oktober 2015 Gratulerer med 17 uker, dette går unna! Lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. oktober 2015 #364 Del Skrevet 19. oktober 2015 Lykke til hos jordmor i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #365 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Gikk helt fint, alle målinger var fine og babyen ser ut til å ha det bra inni der! Til og med blodtrykket oppførte seg og viste normale verdier uten at jeg måtte måle 110 ganger eller være nær ved å sovne Ny time igjen i januar, haha, sært. Sist hadde jeg timer heeele tiden. Godt med litt mer ro denne gangen. Første feriedag ble brukt hos ei venninne og bebis, kakespising og skravling. Liker! Nå sitter jeg på kafé, drikker kaffe og slapper av. Jeg kan høre meg selv tenke, hoho! Skal få handlet litt middag før jeg henter J tidlig i bhg, deilig Endret 19. oktober 2015 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 19. oktober 2015 #366 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det høres helt fantastisk ut! Kos deg mæx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. oktober 2015 #367 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeeeee! Så gøy med eksemplarisk baby og deilig start på uka :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #368 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det var utrolig godt Mannen dro for å hente ungen, jeg slapper av. Igjen. Og nyyyyyter mens jeg kan Er det noen som har hatt vinterdress fra Kaxs (kapp ahl) til ungene? Er veldig fornøyd med parkdressen vi har fra reima, men vinterdress er sabla dyrt og mindre brukstid enn en parkdress. Såh, kan jeg gjøre det billigere og like bra er det liksom vinn-vinn. Andre anbefalinger tas imot med stor takk! Regner med minusgrader og snø er like om hjørnet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. oktober 2015 #369 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kax dressene er kjempegode. Kommet bra ut i tester som jeg vet om. Hadde en til mini da han var 1 år. Men kunne lett kjøpt den nå også. Vi har en arve Reimatec som ble brukt i dine trakter for ca 8-9 år siden Så bra at alt gikk bra hos JM. Hvor langt er du på vei ved neste kontroll. Jeg skal tilbake til min i slutten av november. Da er jeg 26 uker. Og snart blir det fødselsprat Lever i trua om at fødsel er helt fantastisk enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #370 Del Skrevet 19. oktober 2015 Må tilbake for å se på den dressen, men tror kanskje det blir den i vinter. Har en skallbukse til han fra kaxs som vi er veldig fornøyde med da. Ved neste jordmorkontroll er jeg ca 28 uker. Har kontroll hos lege uke 24. Blir vel en glukosetest igjen rundt uke 28-30. Men fødsel ER jo helt fantastisk Jeg gleder meg så til å gjøre det igjen, og håper jeg holder meg frisk for å minimere medisinsk innblanding. Jeg drømmer om vannfødsel, men det kan jeg sikkert se langt etter Herreguuud som jeg vil jobbe med dette en dag altså! Det eneste som er litt kleint er at ei fra arbeidsplassen min nå er jm-student, håper ikke hun er i praksis når jeg skal føde altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #371 Del Skrevet 19. oktober 2015 Og hvor typisk er det ikke at ungen slår til med feber nå da? Han har vært snørrete og hostet en del en periode, så det måtte jo slå ut før eller senere. Jaja, slipper å ta av sykt barn dagene i det minste Bare å forberede seg på turbounge i morgen som ikke forstår at han burde ta det med ro, oh the joy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2015 #372 Del Skrevet 19. oktober 2015 Så kjedelig da! God bedring til lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #373 Del Skrevet 19. oktober 2015 Veldig kjedelig! Håper det passerer fort takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 19. oktober 2015 #374 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vi er veldig fornøyd med parkdressene fra Kaxs, og har kjøpt todelt vintertøy til snuppa derfra i år. Bra kvalitet til fin pris synes jeg. God bedring til febergutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #375 Del Skrevet 19. oktober 2015 Liker veldig godt prisen, og synes kvaliteten virker bra. Har googlet litt og finner mest positive erfaringer det hang et par av fjorårets vinterdresser på et salgsstativ til bare 200 kr, synd han ikke får plass i str 80 Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 19. oktober 2015 #376 Del Skrevet 19. oktober 2015 Må tilbake for å se på den dressen, men tror kanskje det blir den i vinter. Har en skallbukse til han fra kaxs som vi er veldig fornøyde med da. Ved neste jordmorkontroll er jeg ca 28 uker. Har kontroll hos lege uke 24. Blir vel en glukosetest igjen rundt uke 28-30. Men fødsel ER jo helt fantastisk Jeg gleder meg så til å gjøre det igjen, og håper jeg holder meg frisk for å minimere medisinsk innblanding. Jeg drømmer om vannfødsel, men det kan jeg sikkert se langt etter Herreguuud som jeg vil jobbe med dette en dag altså! Det eneste som er litt kleint er at ei fra arbeidsplassen min nå er jm-student, håper ikke hun er i praksis når jeg skal føde altså Åh, jeg kunne snakka om fødsel i timesvis. Synd jeg ikke har noen som deler min entusiasme altså! Selv under de riene jeg har nå, så syns jeg det er så fascinerende hvordan kroppen fungerer! Jeg MÅ bli jordmor ei gang, men utdanninga er langt unna her jeg bor, så det er så kjedelig!! Og god bedring til gutten din, kjedelig og være syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. oktober 2015 #377 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg får leve ut jordmordrømmen gjennom dere! Med ferdig master rett rundt hjørnet er det rett og slett galskap å skulle omskolere meg nå! Men skulle gjerne visst hvor fascinert jeg ble over det hele for seks år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #378 Del Skrevet 19. oktober 2015 Åh, jeg kunne snakka om fødsel i timesvis. Synd jeg ikke har noen som deler min entusiasme altså! Selv under de riene jeg har nå, så syns jeg det er så fascinerende hvordan kroppen fungerer! Jeg MÅ bli jordmor ei gang, men utdanninga er langt unna her jeg bor, så det er så kjedelig!! Og god bedring til gutten din, kjedelig og være syk! Jeg bare eeeeelsker fødsler Hadde observasjonspraksis på føden andre året på sykepleien, ble solgt etter første fødsel. Noe så fantastisk! Med mindre vi flytter har jeg veldig lang vei til nærmeste studiested, så det blir neppe før barna er store nok til at jeg kan takle å være borte fra dem flere uker av gangen. Men jeg skal gjennom det Takk! Veldig kjedelig med syke små, men virker ikke som det er noe alvorlig heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #379 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg får leve ut jordmordrømmen gjennom dere! Med ferdig master rett rundt hjørnet er det rett og slett galskap å skulle omskolere meg nå! Men skulle gjerne visst hvor fascinert jeg ble over det hele for seks år siden De gale har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 19. oktober 2015 #380 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg bare eeeeelsker fødsler Hadde observasjonspraksis på føden andre året på sykepleien, ble solgt etter første fødsel. Noe så fantastisk! Med mindre vi flytter har jeg veldig lang vei til nærmeste studiested, så det blir neppe før barna er store nok til at jeg kan takle å være borte fra dem flere uker av gangen. Men jeg skal gjennom det Takk! Veldig kjedelig med syke små, men virker ikke som det er noe alvorlig heldigvis Jeg har ikke vært på føden, men har jobba på barsel. Fikk et lite innblikk da! Skrev bacheloren min i Tanzania, da fikk jeg være med på en fødsel, men måtte stå oppe med dama som fødte, for stakkar hun lå jo på en benk og ingen gadd og bry seg! Her må det og bli når barna er store. Hadde håpt de hadde fått jordmorutdanning her i sør, men ser dårlig ut foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå