Gå til innhold

Pappa er full...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og snakker om selvmord. Han har vært lagt inn på lukket psykiatrisk avdeling tidligere og ble sendt videre på rehab. Han ringte meg nå drita full og snakket om selvmord. Han er alkoholiker, veldig selvopptatt og manipulerende. Jeg føler meg veldig trygg på at han ikke kommer til å ta selvmord men man vet jo aldri. Han ringte meg for noen uker siden med det samme greiene, skulle ta selvmord da også. Jeg sa til han at jeg kom til å ringe etter hjelp og da ble han forbannet og jeg lot være. Jeg har to små barn og jeg lå våken hele natten og tenkte, orker ikke det igjen.. men jeg føler meg så sikker på at han ikke kommer til å ta selvmord men jeg vil ikke ha de telefonene her stadig vekk. Burde jeg ringe etter hjelp? Ringer jeg legevakta i hans kommune, politi, ambulanse? Er ikke så vandt med dette...

Anonymous poster hash: d31f2...97b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring politiet i hans kommune så kan de dra og sjekke ståa. Forhåpentligvis blir han skremt fra å true om det igjen når offisielle instanser kommer på døra.

Anonymous poster hash: cada2...25c
  • Liker 1
Skrevet

Opplever det samme desverre.

Politiet kan ta en velferds sjekk hos din far om du er bekymret.

Skrevet

Jeg ringte 113 da min mor gjorde det samme mot meg, jeg var da 18 år. De troppet opp på døra hennes sammen med politiet. Hun la frem en lang oppdiktet historie om meg. Dagen etter ringte politet og skjelte meg ut for å tulleringe nødnummeret. Samme dag møtte jeg en som visste hvordan ståa var hjemme -som også var politi. Enden på visa var at politiet ringte meg og la seg langflat. Min mor har heller aldri ringt og truet med selvmord flere ganger.

Skrevet

Politiet er ikke de skarpeste knivene, så det kan slå ut begge veier... De burde hatt mye mere psykologi i utdannelsen sin. Lurer egentlig på om de har noe som helst psykologi i utdanningsløpet... 

Anonymous poster hash: 68cfe...021
Skrevet

Og snakker om selvmord. Han har vært lagt inn på lukket psykiatrisk avdeling tidligere og ble sendt videre på rehab. Han ringte meg nå drita full og snakket om selvmord. Han er alkoholiker, veldig selvopptatt og manipulerende. Jeg føler meg veldig trygg på at han ikke kommer til å ta selvmord men man vet jo aldri. Han ringte meg for noen uker siden med det samme greiene, skulle ta selvmord da også. Jeg sa til han at jeg kom til å ringe etter hjelp og da ble han forbannet og jeg lot være. Jeg har to små barn og jeg lå våken hele natten og tenkte, orker ikke det igjen.. men jeg føler meg så sikker på at han ikke kommer til å ta selvmord men jeg vil ikke ha de telefonene her stadig vekk. Burde jeg ringe etter hjelp? Ringer jeg legevakta i hans kommune, politi, ambulanse? Er ikke så vandt med dette...

Kjipt. Tror kanskje han trenger en alvorsprat. Jeg er ingen psykologi-ekspert, men hva med om du spør han rett ut hvorfor han vil gjøre dette mot sin egen datter?

Anonymous poster hash: 85dcd...40f

Skrevet

Be han skjerpe seg. Rett og slett. Be fyren skjerpe seg og si du ikke vil ha noe med han å gjøre før han har skjerpet seg. Da får han motivasjon, skulle en tro. 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Vet alt om hvordan det oppleves.

Har selv en i familien,og det var så utrolig slitsomt og stressende med deselvmirdstruslene

selvmordtruslene!Psykisk terror rett og slett,for de påfører en så stort ansvar og skyldfølelse.Må være noe av det mest egoistiske,for det er jo ikke sånn at de gjør det,de bare truer.

Men,ring politiet! Ser noen har ubehagelige opplevelser vedr dem,mens jeg har det helt motsatte!De tar ting på alvor,og de gjør jobben sin.

Kanskje faren din lærer om de dukker opp også.

Ellers så kan du si til faren din at han ikke ringer deg i fylla,og hvis han ikke respekterer det,så si du vil bryte kontakten en tid.Vet det er beinhardt,men han mishandler deg faktisk psykisk,og hvorfor tillate det?

Skrevet

Be han skjerpe seg. Rett og slett. Be fyren skjerpe seg og si du ikke vil ha noe med han å gjøre før han har skjerpet seg. Da får han motivasjon, skulle en tro. 

Ehhh..... eller så tar han faktisk livet sitt. Herregud, noen folk altså. En dypt deprimert person trenger ikke å skjerpe seg/ta seg sammen, han trenger hjelp av de rette folka. Få han tvangsinnlagt TS.

Anonymous poster hash: 5ce8e...c1c

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Ehhh..... eller så tar han faktisk livet sitt. Herregud, noen folk altså. En dypt deprimert person trenger ikke å skjerpe seg/ta seg sammen, han trenger hjelp av de rette folka. Få han tvangsinnlagt TS.

Anonymous poster hash: 5ce8e...c1c

Du glemmer alkoholloven her.Dette skjer i fylla,og ingen kan være så manipulerende som alkoholikere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...