Sandy Skrevet 8. juli 2002 #1 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg trenger litt råd nå, ettersom pakningsvedlegget i canesten pakken var totalt ubrukelig.. Jeg tok den stikkpillen for to dager siden, og smører med krem rundt området, men det kommer ut (av skjeden) noe ekkelt noe. Det er oransjeaktig gjørmeaktig blod, det kommer ikke i lik mengde som mensen, det kommer bare litt smått.. Hva er dette?! :o Skal det være sånn? Det er altså to dager siden jeg tok den pillen og begynte med kremen, men det er sånn ennå... Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 8. juli 2002 #2 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg kan dessverre ikke svare deg på hva dette er, men jeg vil kanskje råde deg til å ta deg en tur til legen. Jeg har også brukt Canesten. Tok en stikkpille første gangen, men hadde ikke noe "rart" etter det. Så smørte jeg meg med krem. Jeg bruker fortsatt kremen innimellom, da jeg er uheldig og får sopp omtrent hver gang jeg har mensen :-? Da smører jeg kremen på en kveld, så er det borte til neste gang. Tar det før det rekker å bli så mye! Men som sagt, jeg har ikke vært borti at det er noe rart som skjer. Du kan jo ringe legen først, og vil han du skal komme dit en tur ås sier han det! Lykke til iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 8. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2002 Takker og bukker! Har ikke noen andre problemer enn det der, ikke klør det eller svir det, så med mindre det ikke forsvinner tror jeg jeg lar det være så lenge.. Men ellers takk! Jeg leste i vedlegget til p-pillene mine (yasmin), og der stod det at soppinfeskjon kan være en bivirkning.. Kjedelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #4 Del Skrevet 8. juli 2002 soppinfeksjon er en bivirkning av yasmin ja,slik som du nevnte! bare spør meg! men jeg hadde gode erfaringer med canesten! tok en stikkpille(enklere enn jeg trodde) og smørte meg inn! på meg kom jo selvfølgelig pillen ut igjen de tre fire neste dagene i en form av oppløst tablett..det vil si akkurat slik som når du putter en paracet i et glass vann!!! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 8. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juli 2002 Det gjorde det på meg også, kom ut igjen altså. Men jeg tror kroppen tok til seg det den ville ha.. Vet ikke jeg, har ikke peil på sånt. Men på det arket som fulgte med sto det at dette ville skje, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #6 Del Skrevet 9. juli 2002 Hvordan oppdager man egentlig en slik soppinfeksjon? Er bare litt nysgjerrig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leslie Skrevet 9. juli 2002 #7 Del Skrevet 9. juli 2002 d klør noe inni heeeeeeeeeee..da vet du d!!!du kan også se det!!! jo det skal jo selvøflgelig komme ut igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg kunne ikke se noe, det var bare litt rødere enn ellers... Og ja, det klør og svir KONSTANT.. Og jeg hvertfall, reagerer på sæd, fyttegrisen det gjør så vondt at jeg har ikke ord... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #9 Del Skrevet 10. juli 2002 mest sannsynlig høres det ut som du har fått en liten soppinfeksjon! da jeg hadde det gikk jeg alt for lenge med det da jeg syntes det var så flaut! det klødde og det klødde og jeg kunne nesten ikke stoppe meg selv i å sette meg ned å begynne å klø! og gud så godt det var , det var så vondt at det var godt!!! det er helt ufattelig hvor mye det er mulig å klø så til slutt ble det helt illende rødt og jeg fikk ikke sove om natten slik at legen var bare min beste løsning! og hos legen måtte jeg opp i "godstolen" men jeg angrer ikke fordi etter noen dager var alt på bedringens vei ved hjelp av canesten! klart pillen deler seg opp inne i deg ettersom du er ganske fuktig der inne, men den funker for det så slapp av! synes du skal ta deg en legetur elller bare en tur på apoteket og teste canesten nok en gang,for uansett hvor mye du tar det så er det ikke farlig! ta en stikkpille og smør så godt du kan inn! ikke spar på kremen!! smør ofte og gjerne noen dager etter at kløinga har stoppet. det er gjerne sånn at har du hatt det en gang kan du lett få den en gang til!! tvitvi håper du ble litt klokere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå