Gå til innhold

Er det slutt for Norge og Europa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker på alle disse som kommer til Europa fra Syria. Det virker jo som at flyktningestrømmen er uendelig. Vil den ingen ende ta?

Europa kan jo umulig ha hverken plass eller økonomi til å ta imot hele Syria.

Landet vårt står jo i fare for etterhvert i å bestå av flere utlenninger enn nordmenn. Er det sånn vi vil ha det?

De fleste av oss jobber og klarer oss greit, men hvordan blir det om noen år, når bare et fåtall av oss bidrar til den Norske statskassa? Vil vi klare oss økonomisk?

For ikke å snakke om kriminalitet. Vel er det nok kriminalitet her nå, men værre vil det bli. Mange av de som kommer hit er ikke vant til å løse ting på en sivilisert måte. De løser ting med vold. Vi der jo hvordan det er på enkelte flyktningemottak idag.

Nei, jeg er redd for fremtiden. Hva vil skje med Norge og nordmenn?

Det blir vel som bildet under. 

Anonymous poster hash: d6487...baa

post-37809-0-34364300-1440524698_thumb.j

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Captain Hook
Skrevet

Norge og Europa kommer til å bli fattig tilslutt. Håper de innser hva de har gjort da, men da er det for sent.

Skrevet

Norge og Europa kommer til å bli fattig tilslutt. Håper de innser hva de har gjort da, men da er det for sent.

Skremmende. Dette skjer med AP, Krf og Venstre i spissen.

De kan da ikke være riktig vel bevart hvis de ikke ser konsekvensene av at vi skal ta imot så mange flyktninger. 

Og hva med den Norske mann/ kvinne i gata, ser ikke h*n at den store flyktningestrømmen vil få konsekvenser for oss? Negative konsekvenser. 

Altså, jeg mener at vi skal hjelpe mennesker som trenger det, men nå tar det helt av. Nå må noen si stopp og stenge grensen vår for flyktninger. 

Anonymous poster hash: d6487...baa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...