Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

jeg syns den var råtøff :) likte den kjempegodt,fin jakke til høsten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns den var råtøff :) likte den kjempegodt,fin jakke til høsten :)

Nice. Hvilke jakker er det som er mest populære for tenåringer da? Vaffeljakker, eller er det Barbour bare?

Skrevet

Hva som er mest populært blant tenåringsgutter der du bor finner du kanskje ut ved å snakke med kompiser og se hva de andre gutta har på seg når du møter dem ute på lørdager for eksempel?

Det er ikke så veldig mange gutter på 19-22 her inne tror jeg. - mulig jeg tar feil altså.

Anonymous poster hash: 9e245...64e
  • Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet
:) jeg er over 40 så treffer ikke på dem i 20 årene:)
Skrevet
Skrevet

Synes de ser helt like ut..

Anonymous poster hash: a1c35...1bc

Skrevet

likte best jakke nr 3 :)

Begrunnelse? ;)

Skrevet

Synes de ser helt like ut..

Har du eksempler på andre jakker da?

Gjest lipgloss
Skrevet

ser ikke hvorfor jeg skal begrunne alt,syns den var fin nei jeg har ikke andre forslag sa jo at jeg likte skinnjakker på menn

Skrevet

Det er jo du som leter etter sko og jakke, Braah, ikke vi.

Du må velge den du liker best selv, ikke den jakken eller de skoene som folk på KG sier de liker.

Har du gått i butikkene der du bor og sett på sko og jakker? Prøvd sko og jakker? Sett deg i speilet og snakket med eksåpeditørene og hørt hva de synes du kler best?

Hva liker du selv?

Anonymous poster hash: 9e245...64e
Skrevet

ser ikke hvorfor jeg skal begrunne alt,syns den var fin nei jeg har ikke andre forslag sa jo at jeg likte skinnjakker på menn

Liker du/dere jenter når gutter bruke strame bukser? Ikke helt stramme, men stramme. Litt

Gjest lipgloss
Skrevet

Liker du/dere jenter når gutter bruke strame bukser? Ikke helt stramme, men stramme. Litt

syns det er fint med skinny jeans både på gutter og jenter, slimfit og men helst skinny jeans :)

Skrevet (endret)

syns det er fint med skinny jeans både på gutter og jenter, slimfit og men helst skinny jeans :)

Skinny jeans på gutter? Hvor går grensen da? ;)

Kjøpt meg skinny jeans men er usikker på om de ikke er for trange

Endret av Braah
Gjest lipgloss
Skrevet

kan ikke bli for trangt etter min mening :) bruker skinny selv begynte med slim og nå er det bare skinny,går ofte for dame modeller for de er skinny hele veien ned til ankler,men det er min smak du må jo bruke det du føler deg komfertabel med :)

Skrevet

kan ikke bli for trangt etter min mening :) bruker skinny selv begynte med slim og nå er det bare skinny,går ofte for dame modeller for de er skinny hele veien ned til ankler,men det er min smak du må jo bruke det du føler deg komfertabel med :)

Jeg er gutt da ;)

Skrevet

Er du like usikker på alt i virkeligheten også?

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg er gutt da ;)

Som sagt gå med det du liker og føler deg vell med,ikke tenk så mye på hva andre syns

Skrevet

Så og si alle klær og stiler er fint så lenge det passer til deg og din personlighet og at man føler seg komfortabel i det.

Du har brukt nesten ett år på å finne deg sko og jakke nå. Du får masse tips men fortsetter og fortsetter å spørre. Ta det DU synes er finest, det er DU som skal bruke det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...