Gå til innhold

Kraftig benbygning= timeglassfigur..?


Travalo

Anbefalte innlegg

 

Skuldrene og hoftene mine er like brede, har jeg da liksom timeglassfigur? Midjen din buer veldig inn..

Når jeg har prøvd å lest meg frem om timeglass figur så står det alltid noe om at de er velsignet med stor byste/bryster men jeg er flat foran så da har jeg nok ikke timeglassfigur :fnise:

Anonymous poster hash: c26b2...37a

 

Det er målet rundt brystkassen under brystene som det tas utgangspunkt i, sammen med midjemål + hoftemål, når man skal finne ut hvilken kroppsfasong man har

Anonymous poster hash: f7ad1...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Skuldrene og hoftene mine er like brede, har jeg da liksom timeglassfigur? Midjen din buer veldig inn..

Når jeg har prøvd å lest meg frem om timeglass figur så står det alltid noe om at de er velsignet med stor byste/bryster men jeg er flat foran så da har jeg nok ikke timeglassfigur :fnise:

Anonymous poster hash: c26b2...37a

 

Om man er flat eller ikke foran (brystene) har ingenting å si angående å finne kroppsfasongen, som jo er fasongen på kroppen sett forfra/ bakfra

Anonymous poster hash: f7ad1...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er målet rundt brystkassen under brystene som det tas utgangspunkt i, sammen med midjemål + hoftemål, når man skal finne ut hvilken kroppsfasong man har

Anonymous poster hash: f7ad1...14f

 

 

Det finnes sikkert mange forskjellige meninger og teorier her, men det aller vanligste er da å måle rett rundt brystene, der man er størst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ingenting på, for det er umulig å trene seg til stor rumpe uten å få lårene med på kjøpet.

feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...