AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 hei, jeg har en kamerat som sier han har vært rusfri i mange år. det som er er at jeg vet han har brukt sunoxone av og til uten noen annen grunn enn å "roe seg ned på". Noen ganger er han mer irritabel og nedstemt enn vanlig. Kan det være at han da kan ha nedtur på suboxone, eller hva er "bivirkningene" på å ta suboxone av og til? han sier han tar bare noen få ganger, men jeg ser liksom de samme tegnene selvom han sier han ikke har tatt noe.... Jeg vet ikke om det er pga sykdommen hans eller om han har tatt noe at han kan virke sånn... Anonymous poster hash: dbff4...0a4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Hva har du med det å gjøre, egentlig? Ikke alle humørsvingninger hos tidligere rusmisbrukere kan tilskrives rus, russug eller nedturer. Anonymous poster hash: 289b7...149
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Hvis han tar subuxone uten at det er forskrevet fra lege, så er det å tegne som rus. Dette er en potent syntetisk opioide med lang halveringstid, som brukes som langvarig substitusjonsterapi eller som nedtrappingsmedikament ved avgiftning. Det skal ikke tas sporadisk. Vennen din er ikke rusfri.Anonymous poster hash: 32a89...d71 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 jeg har noe å gjøre med det fordi jeg er redd for å konfrontere ham med noe som jeg kanskje bare er en del av sykdommen han har sin gang. vi er nære og jeg er bekymra og lurer på om jeg kan gjøre noe. og hva som kan skje etter en sånn "runde" med suboxone kan gjøre med humøret og psyken til mennesker generelt Anonymous poster hash: dbff4...0a4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 jeg har noe å gjøre med det fordi jeg er redd for å konfrontere ham med noe som jeg kanskje bare er en del av sykdommen han har sin gang. vi er nære og jeg er bekymra og lurer på om jeg kan gjøre noe.og hva som kan skje etter en sånn "runde" med suboxone kan gjøre med humøret og psyken til mennesker generelt Anonymous poster hash: dbff4...0a4 Hvis han tar det "for å roe seg" uten noen medisinsk indikasjon, så er det ikke rart om humøret blir ustabilt. Det er ingen lege som ville forskrive subuxone på denne måten, og det jeg spør meg om er hvor dette behovet for å "roe seg" kommer fra? Det ville ikke forundre meg om det pågår et visst misbruk av andre substanser bak din rygg. Hva mener du med "en runde" med subuxone?Anonymous poster hash: 32a89...d71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå