AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #21 Skrevet 25. august 2015 Kan ikke du øve deg på å komme fortere isteden for at å ydmyke han med å forlange at han skal redusere sin nytelse? Du har selv ansvaret for egen orgasme.Anonymous poster hash: daadb...5ec Signerer denne! MEN, det dere må finne ut av er hvordan dere kan ordne det rent praktigst. Å begynne med at mannen MÅ LÆRE seg å holde lengre, kan fungere for noen, men langt fra alle. Ta et kjappt google søk så ser dere hvorfor. Å fortelle at mannen at han kommer er alt for fort, er like sårende som at en mann skulle sagt, 'herregud du får jo aldri orgasme'. Man kan ikke styre disse tingene ofte. Noen damer får ikke orgsme i det hele tatt, noen bruker lang tid og noen bruker så kort tid at det nesten er bare å vippe penis inni så kommer hun. Samme gjelder for menn, men de fleste kommer relativt fort. Tror gjennomsnnittet er rundt 5 min, hvis vi snakker om kun penetrering. Nå over til hva dere kan gjøre. Først og fremst burde dere ha lange forspill. Er der mestparten av gleden for kvinnen ligger. Ja det kan være kjedelig å slikke/fingre i 30 min hver gang man vil ha en kjappis. Er ikke alltid man har tid til dette engang. Men har dere tid, sørg for å få orgasme FØR samleie starter. Ts nevnte sleeve. Ja de fungerer. De setter ned følsomheten i penisen, noe som automatisk vil føre til at han holder lengre. De finnes i mange forskjellige størrelser og varianter. Man kan også få disse med vibrasjon på klitten, og det finnes også hule strap-on dildoer med og uten vibrasjon. Sistnevnte vil ikke gi mannen noen særlig nytelse, da er sleeve bedre. Men som et "forspill" kan det fungere. Det som er viktig med sleeve er st mannen ikke føler han må bruke dette, men heller ser på dette som en positiv ting, noe spennende å nytt. For meg høres det ut som dere sliter med kommunikasjonen. Har dere vurdert rådgivning? Forspill er viktig, om ikke hver gang, så iallefall så ofte som mulig. Da mener jeg forspill der du kommer føtst. Men å gi mannen skylden for at han kommer etter 2 min, er ingen lur ide. Da må dere heller finne løsninger som jeg har beskrevet over. Hvis ikke kan jo mannen bare si at noen damer kommer etter få minutter, så er dere like langt. Lykke til!Anonymous poster hash: a1a07...d4d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #22 Skrevet 26. august 2015 Hva er det med alle dere jenter som syns det er greit å ta fra mannen seksuell nytelse for å fremme deres egen? Få deg en dildo eller fingre deg sel. La menn få nyte seksualiteten sin uten at dere tror det er noe galt med dem bare fordi dere ikke er like effektive.Anonymous poster hash: 68315...2fc Hva er det med alle dere bitre menn med elendig utholdenhet som må kneble seksualiteten til kvinner da den tydeligvis ikke er like viktig som mannens? Sex er et samspill der begge parters nytelse er i sentrum. At man skal få servert slike kommentarer av et forslag om å bruke sleeve i forbindelse med bedre utholdenhet er helt urimelig. Anonymous poster hash: 47863...a78 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #23 Skrevet 26. august 2015 Hva er det med alle dere bitre menn med elendig utholdenhet som må kneble seksualiteten til kvinner da den tydeligvis ikke er like viktig som mannens? Sex er et samspill der begge parters nytelse er i sentrum. At man skal få servert slike kommentarer av et forslag om å bruke sleeve i forbindelse med bedre utholdenhet er helt urimelig.Anonymous poster hash: 47863...a78 Er nå frivillig om mannen vil prøve en sleeve av og til...om han kommer på 2 sekunder...så bør han gå med på den.Eller forbli singel kanskje?Er det bedre? Som sagt.Kvinner trenger heller ikke å ha sex med menn i det hele tatt.De kan også leve single og bare fingre seg selv...faktisk mye bedre,enn å ha sex med en egoistisk mann. Anonymous poster hash: 1dedb...ad9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #24 Skrevet 27. august 2015 Ts her. Ser jeg har formulert meg dårlig, her er det mange som ble lei seg. Det er ingen verdens ting i veien med samboer, og heller ikke sex'en. Han og jeg kommer alltid, men jeg skulle ønske at vi kunne ha mer penetreringssex enn vi får til nå. Han har bedt meg om å la han lede og ikke å bevege meg så mye for da klarer han ikke å holde igjen, dette gjør jeg såklart. (selv om jeg savner å få være like aktiv med på sex'en som da vi var yngre) Men likevel er det vanskelig for han. Han liker jo penetreringssex selv også, så derfor spurte jeg om noen hadde erfaringer med bruk av sleeve. Vi har god kommunikasjon og har vært inne på emnet før men det ble ikke kjøpt. Jeg vil gjøre alt for at han og vi skal fortsette å ha et fint sexliv, men vil så klart ikke gjøre noe som gjør at han føler seg usikker og tråkket på. Anonymous poster hash: 054f6...26b
Gjest Godjente Skrevet 27. august 2015 #25 Skrevet 27. august 2015 Hva er det med alle dere jenter som syns det er greit å ta fra mannen seksuell nytelse for å fremme deres egen? Få deg en dildo eller fingre deg sel. La menn få nyte seksualiteten sin uten at dere tror det er noe galt med dem bare fordi dere ikke er like effektive. Anonymous poster hash: 68315...2fc Jeg er så enig , så enig! vet om menn som har fått ødelagt orgasmen sin og nå sliter med å komme pga de har trent for mye på og holde igjen!! 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #26 Skrevet 27. august 2015 Jeg er så enig , så enig! vet om menn som har fått ødelagt orgasmen sin og nå sliter med å komme pga de har trent for mye på og holde igjen!! Bullshit! Har ikke problemer med orgasme selv om jeg holder igjen av og til. Du liker nok bare å høres viktig ut Anonymous poster hash: 054f6...26b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #27 Skrevet 27. august 2015 Bullshit! Har ikke problemer med orgasme selv om jeg holder igjen av og til. Du liker nok bare å høres viktig utAnonymous poster hash: 054f6...26b Bullshit ass. Mange menn som får ødelagt sin seksualitet av kvinner som har sinnssyke preferanser Alt fra at de digger omskjæring til at vi de vil han skal bruke dobbel kondom eller bedøvelseskrem så dem fårnyte så lenge dem bare vil. Anonymous poster hash: b9e19...1d2 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #28 Skrevet 27. august 2015 Bullshit ass. Mange menn som får ødelagt sin seksualitet av kvinner som har sinnssyke preferanser Alt fra at de digger omskjæring til at vi de vil han skal bruke dobbel kondom eller bedøvelseskrem så dem fårnyte så lenge dem bare vil.Anonymous poster hash: b9e19...1d2 Var det noen som sa noe om omskjæring??? Nei. Du blir ikke skadet av å holde igjen. Det er bullshit.Anonymous poster hash: 054f6...26b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #29 Skrevet 27. august 2015 Var det noen som sa noe om omskjæring??? Nei. Du blir ikke skadet av å holde igjen. Det er bullshit.Anonymous poster hash: 054f6...26b Joda. Det gjør deg overfølsom. Sex blir frustrerende og ikke deilig. Anonymous poster hash: b9e19...1d2
Gjest Godjente Skrevet 28. august 2015 #30 Skrevet 28. august 2015 Var det noen som sa noe om omskjæring??? Nei. Du blir ikke skadet av å holde igjen. Det er bullshit.Anonymous poster hash: 054f6...26b Jo, det er faktisk en her inne på KG som har opplevd det også. Vet ikke om han er medlem lengre.. Får håpe han ser dette og kan svare Han begynte å trene på og holde seg , og det ente med at han nå sliter med å komme . Så det er ikke bra å trene for mye på det. Jeg snakker ikke om å holde igjen en og annen gang her Men at intensiv trening på å ikke komme for fort, kan være skadelig Og nei, jeg liker ikke å føle meg viktig, jeg bare kommer med fakta. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #31 Skrevet 28. august 2015 Ts her. Ser jeg har formulert meg dårlig, her er det mange som ble lei seg. Det er ingen verdens ting i veien med samboer, og heller ikke sex'en. Han og jeg kommer alltid, men jeg skulle ønske at vi kunne ha mer penetreringssex enn vi får til nå. Han har bedt meg om å la han lede og ikke å bevege meg så mye for da klarer han ikke å holde igjen, dette gjør jeg såklart. (selv om jeg savner å få være like aktiv med på sex'en som da vi var yngre) Men likevel er det vanskelig for han. Han liker jo penetreringssex selv også, så derfor spurte jeg om noen hadde erfaringer med bruk av sleeve. Vi har god kommunikasjon og har vært inne på emnet før men det ble ikke kjøpt. Jeg vil gjøre alt for at han og vi skal fortsette å ha et fint sexliv, men vil så klart ikke gjøre noe som gjør at han føler seg usikker og tråkket på. Anonymous poster hash: 054f6...26b Vi er et par som bruker sleeve som prevensjon og som et virkemiddel for å ha det gøy. Vi bruker og pumper og vibrator. Vi har invistert i sleeve fra rxsleeve.com og vil bare anbefale deres produkter. De er en del av et anerkjent selskap og deres sleeves er utrolig naturtro og har varasjon i størrelser og fasong. Min samboer elsker sleeven. Å se henne skyve seg mot meg på alle 4 mens hun tar i mot 25 cm er rimmelig rått. Å se, høre og kjenne henne komme hardt og lenge er bare fantastisk. Full av oxytoksin gir hun meg alt jeg vil ha etterpå. Husk mye glidemiddel, og la henne finne ut av ting, så vil du som mann kunne fokusere på å kjæle med henne mens hun selv jobber seg mot sine orgasmer. Verdt hver en krone.Anonymous poster hash: 15dbe...9e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå