AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Jeg og kjæresten er sex-gale begge to. Nå har vi faktisk avtalt at når vi kjøper hus er det særlig en ting vi må ha! Det er et eget rom som vi lett kan skjule fra andre. Et rom KUN til sex med massevis av sexleketøyer, pisker veggfester til bondage, benker til bondage, huske osv. Hah høres jo så sykt ut. Men vi liker begge to å dominere hverandre. Noen som har noe lignende? :D kall det gjerne et sex-kammer. Anonymous poster hash: bafdf...0b2 1
Maus Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Vi skal iallfall ha en dungeon til slik bruk i huset vårt
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Ta det i en kjeller... Med inngang igjennom en skyvedørsgarderobe 😊Anonymous poster hash: c4582...29d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Jeg og kjæresten er sex-gale begge to. Nå har vi faktisk avtalt at når vi kjøper hus er det særlig en ting vi må ha! Det er et eget rom som vi lett kan skjule fra andre. Et rom KUN til sex med massevis av sexleketøyer, pisker veggfester til bondage, benker til bondage, huske osv. Hah høres jo så sykt ut. Men vi liker begge to å dominere hverandre. Noen som har noe lignende? :D kall det gjerne et sex-kammer. Anonymous poster hash: bafdf...0b2 Har et sånt rom i kjelleren. Ingen gjester som går ned i kjelleren der det kun er ‘‘boder og vaskerom‘‘. Tror nok en kjeller er beste stedet å ha et sånt rom. Anonymous poster hash: 2ade0...e4a
Gjest lipgloss Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 høres ut som du nettopp har sett fifty shades og grey neida det er sikert hyggelig det med et slikt rom,kunne godt tenkt meg det selv
andy capp Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 http://s1.r29static.com/bin/entry/a5a/x,80/1273448/dungeon-1.jpg
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Hehe, du er inne på noe... Mannen min og jeg avtalte også å ha et isolert sexrom i et fremtidig hus. Nå har vi bygget hus 3 ganger, men det sexrommet har det aldri blitt noe av... Kvadratmeterprisen er såpass høy her at vi ikke føler vi kan bruke et helt rom til noe slikt. Måtte jo ha vært litt spacious... Det får bli i det huset vi bygger når barna har flyttet ut😁Anonymous poster hash: 855f7...023
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Hehe, du er inne på noe... Mannen min og jeg avtalte også å ha et isolert sexrom i et fremtidig hus. Nå har vi bygget hus 3 ganger, men det sexrommet har det aldri blitt noe av... Kvadratmeterprisen er såpass høy her at vi ikke føler vi kan bruke et helt rom til noe slikt. Måtte jo ha vært litt spacious... Det får bli i det huset vi bygger når barna har flyttet ut😁Anonymous poster hash: 855f7...023 Så er ikke bare oss som har den fantasien 😂 vi tenkte å lete etter hus speaielt med et stort kott e.l som vi kunne pusse opp (skal selvfølgelig være i kjeller) gjerne med betongvegger hele veien rundt ! Er det noen her som har realisert det? Anonymous poster hash: bafdf...0b2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Så er ikke bare oss som har den fantasien vi tenkte å lete etter hus speaielt med et stort kott e.l som vi kunne pusse opp (skal selvfølgelig være i kjeller) gjerne med betongvegger hele veien rundt ! Er det noen her som har realisert det?Anonymous poster hash: bafdf...0b2 ja, det er mange som har realisert det. John Wayne Gacy Jr. og Michael Jackson f.eks. er to stk. som dukker opp når jeg tenker på den type rom. Anonymous poster hash: 2b769...266
Gjest O.G. Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Jeg og kjæresten er sex-gale begge to. Nå har vi faktisk avtalt at når vi kjøper hus er det særlig en ting vi må ha! Det er et eget rom som vi lett kan skjule fra andre. Et rom KUN til sex med massevis av sexleketøyer, pisker veggfester til bondage, benker til bondage, huske osv. Hah høres jo så sykt ut. Men vi liker begge to å dominere hverandre. Noen som har noe lignende? :D kall det gjerne et sex-kammer.Anonymous poster hash: bafdf...0b2 Ja, ja, bare ha det, dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå