Gå til innhold

Når vi endelig kjøper hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten er sex-gale begge to. Nå har vi faktisk avtalt at når vi kjøper hus er det særlig en ting vi må ha! Det er et eget rom som vi lett kan skjule fra andre. Et rom KUN til sex med massevis av sexleketøyer, pisker veggfester til bondage, benker til bondage, huske osv. Hah høres jo så sykt ut. Men vi liker begge to å dominere hverandre. Noen som har noe lignende? :D kall det gjerne et sex-kammer.

Anonymous poster hash: bafdf...0b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal iallfall ha en dungeon til slik bruk i huset vårt :)

Skrevet

Ta det i en kjeller... Med inngang igjennom en skyvedørsgarderobe 😊

Anonymous poster hash: c4582...29d

Skrevet

Jeg og kjæresten er sex-gale begge to. Nå har vi faktisk avtalt at når vi kjøper hus er det særlig en ting vi må ha! Det er et eget rom som vi lett kan skjule fra andre. Et rom KUN til sex med massevis av sexleketøyer, pisker veggfester til bondage, benker til bondage, huske osv. Hah høres jo så sykt ut. Men vi liker begge to å dominere hverandre. Noen som har noe lignende? :D kall det gjerne et sex-kammer.

Har et sånt rom i kjelleren. Ingen gjester som går ned i kjelleren der det kun er ‘‘boder og vaskerom‘‘. Tror nok en kjeller er beste stedet å ha et sånt rom.

Anonymous poster hash: 2ade0...e4a

Skrevet

Sørg for å ikke kjøpe rekkehus  :biggrin:

Gjest lipgloss
Skrevet

høres ut som du nettopp har sett fifty shades og grey :) neida det er sikert hyggelig det med et slikt rom,kunne godt tenkt meg det selv

Skrevet

Hehe, du er inne på noe... Mannen min og jeg avtalte også å ha et isolert sexrom i et fremtidig hus. Nå har vi bygget hus 3 ganger, men det sexrommet har det aldri blitt noe av... Kvadratmeterprisen er såpass høy her at vi ikke føler vi kan bruke et helt rom til noe slikt. Måtte jo ha vært litt spacious... Det får bli i det huset vi bygger når barna har flyttet ut😁

Anonymous poster hash: 855f7...023

Skrevet

Hehe, du er inne på noe... Mannen min og jeg avtalte også å ha et isolert sexrom i et fremtidig hus. Nå har vi bygget hus 3 ganger, men det sexrommet har det aldri blitt noe av... Kvadratmeterprisen er såpass høy her at vi ikke føler vi kan bruke et helt rom til noe slikt. Måtte jo ha vært litt spacious... Det får bli i det huset vi bygger når barna har flyttet ut😁

Anonymous poster hash: 855f7...023

Så er ikke bare oss som har den fantasien 😂 vi tenkte å lete etter hus speaielt med et stort kott e.l som vi kunne pusse opp (skal selvfølgelig være i kjeller) gjerne med betongvegger hele veien rundt ! Er det noen her som har realisert det?

Skrevet

Så er ikke bare oss som har den fantasien vi tenkte å lete etter hus speaielt med et stort kott e.l som vi kunne pusse opp (skal selvfølgelig være i kjeller) gjerne med betongvegger hele veien rundt ! Er det noen her som har realisert det?

ja, det er mange som har realisert det. John Wayne Gacy Jr. og Michael Jackson f.eks. er to stk. som dukker opp når jeg tenker på den type rom.

Anonymous poster hash: 2b769...266

Skrevet

Ja, ja, bare ha det, dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...