Gå til innhold

Sopp og svie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var hos legen pga at jeg hadde hvitt utfolde, kløe og svie (under og etter samleie), for en uke siden og fikk beskjed om å kjøpe en pakke med canesten som inneholdt seks stikkpiller og krem. Har nå tatt de seks pillene hver kveld i seks dager pluss smurt med kremen. IDag som er den sjuende dagen hadde jeg og partneren min samleie etter en ukes opphold. Det svidde ganske mye både under og etter. Merket også at det kom litt blødninger når jeg gikk på toalettet etter vi var ferdig. Jeg har aldri opplevd det før. Kan det være at jeg har fått en rift i skjeden ettersom det gjorde ganske vondt å ha sex? Betyr dette at jeg fortsatt har soppinfeksjon? Jeg har også hatt mensen denne p-pillefrie uken jeg gikk på stikkpillene og mensen var ferdig idag. Kan det ha noe med saken å gjøre? :/

Anonymous poster hash: f9f6f...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos legen pga at jeg hadde hvitt utfolde, kløe og svie (under og etter samleie), for en uke siden og fikk beskjed om å kjøpe en pakke med canesten som inneholdt seks stikkpiller og krem. Har nå tatt de seks pillene hver kveld i seks dager pluss smurt med kremen. IDag som er den sjuende dagen hadde jeg og partneren min samleie etter en ukes opphold. Det svidde ganske mye både under og etter. Merket også at det kom litt blødninger når jeg gikk på toalettet etter vi var ferdig. Jeg har aldri opplevd det før. Kan det være at jeg har fått en rift i skjeden ettersom det gjorde ganske vondt å ha sex? Betyr dette at jeg fortsatt har soppinfeksjon? Jeg har også hatt mensen denne p-pillefrie uken jeg gikk på stikkpillene og mensen var ferdig idag. Kan det ha noe med saken å gjøre? :/

Stikkpillene virker jo ikke så godt som de skal når du bruker de mens du har mensen

Sto det ikke noe i pakningsvedlegget om dette?

Hør med apotek/ lege om du må ta kuren på nytt

Anonymous poster hash: 7aa15...aee

• Liker 1
Skrevet

Stikkpillene virker jo ikke så godt som de skal når du bruker de mens du har mensenSto det ikke noe i pakningsvedlegget om dette?Hør med apotek/ lege om du må ta kuren på nytt Anonymous poster hash: 7aa15...aee

Leste mange forum på nettet om jeg kunne bruke det mens jeg hadde mensen, de fleste sa ja. Står bare st man ikke burde bruke det pga praktiske grunner, som at det blir grisete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...