AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Jeg liker å se på meg selv som relativt normal. Men siden 2011 har jeg vært innlagt på psykiatrisk seks ganger, tilsammen litt over 12 måneder. Er det veldig mye? Er det unormalt? To av gangene har jeg vært tvangsinnlagt. Hvor stor andel av befolkningen har vært innlagt? Og hvor stor andel av dem er innlagt på tvang? Føler jeg er altfor normal til å bli innlagt på tvang. Det er ikke noe jeg snakker høyt om, det er kun noen få av mine venner som faktisk vet at jeg har vært innlagt, så kanskje mange jeg kjenner også har vært innlagt bare at de ikke snakker om det? Hva tenker dere om de som har vært innlagt på tvang? Ser dere på dem som veldig syke eller ustabile? Selv om jeg har vært tvangsinnlagt så ser jeg ikke på meg selv som verken syk eller ustabil. Anonymous poster hash: 1d723...24a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Det skal VELDIG mye til å bli tvangsinnlagt. Det farlige her vil jeg tro er at du ikke innser hvor syk du faktisk er. Anonymous poster hash: 4c75d...a95
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Det skal VELDIG mye til å bli tvangsinnlagt. Det farlige her vil jeg tro er at du ikke innser hvor syk du faktisk er. Anonymous poster hash: 4c75d...a95 Jeg tenkte også at det skulle VELDIG mye til for å bli tvangsinnlagt, men plutselig en dag fikk jeg ikke lov til å dra hjem fra timen til psykologen. Det at jeg kunne bli tvangsinnlagt var ikke en tanke som streifet meg før jeg dro til timen den dagen. Jeg er jo normal, noen ganger gjør jeg ting som kanskje ikke er til det beste for meg, men hvem gjør ikke det? Anonymous poster hash: 1d723...24a
Gjest Blomsterert Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Jeg tenkte også at det skulle VELDIG mye til for å bli tvangsinnlagt, men plutselig en dag fikk jeg ikke lov til å dra hjem fra timen til psykologen. Det at jeg kunne bli tvangsinnlagt var ikke en tanke som streifet meg før jeg dro til timen den dagen. Jeg er jo normal, noen ganger gjør jeg ting som kanskje ikke er til det beste for meg, men hvem gjør ikke det?Anonymous poster hash: 1d723...24a Det skal litt til å bli tvangsinnlagt,så helt normalt er det ikke.Er det,mulig at du blander normalt og intelligent? Hvis en skal definere normalt med det som er vanlig,så er det ikke vanlig å være innlagt så ofte,og også på tvang. Du er ikke mindreverdig eller dum som trenger psykiatrisk hjelp.Du kan være smart,ha gode evner og talenter selv om du har psykiske problemer.Det er ingen motsetning. Er det kanskje sånn at du er mer oppe i noen perioder,og da tenker dette?At du kanskje oftest er velfungerende,men ramler utfor sånn psykisk iblant? Du kan jo lese papirene dine,snakke med legen og ta det derfra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå