AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Er det slik at menn som er gode i senga/er erfarne kan få en seksuell kjemi med ALLE? Mao, burde man ikke legge så mye i superbra seksuell kjemi med en mann som man vet har hatt mange sexpartnere? Anonymous poster hash: 1a54f...2ef
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 tja.. En erfaren mann har vært borti flere forskjellige preferanser, og er nok flinkere til å skjønne hva en ny jente liker og tilpasse seg deretter. Men det vil nok alltid være en viss kjemi inne i bildet uansett. Hvor mye du selv tenner på mannen er jo viktig, og strengt talt ikke noe han kan kontrollere i særlig grad selv. Anonymous poster hash: 5601a...633
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Er det slik at menn som er gode i senga/er erfarne kan få en seksuell kjemi med ALLE? Mao, burde man ikke legge så mye i superbra seksuell kjemi med en mann som man vet har hatt mange sexpartnere?Anonymous poster hash: 1a54f...2ef Altså at du synes mannen er superbra betyr jo ikke at han synes du er superbra. Så om kjemi er noe som går begge veier så trenger det ikke være kjemi. Anonymous poster hash: 7d17f...771
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Altså at du synes mannen er superbra betyr jo ikke at han synes du er superbra. Så om kjemi er noe som går begge veier så trenger det ikke være kjemi. Anonymous poster hash: 7d17f...771 Du kan ta utgangspunkt i at vi altså er enige om at vi har en super seksuell kjemi, så det går altså begge veier. Anonymous poster hash: 1a54f...2ef
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 tja.. En erfaren mann har vært borti flere forskjellige preferanser, og er nok flinkere til å skjønne hva en ny jente liker og tilpasse seg deretter. Men det vil nok alltid være en viss kjemi inne i bildet uansett. Hvor mye du selv tenner på mannen er jo viktig, og strengt talt ikke noe han kan kontrollere i særlig grad selv.Anonymous poster hash: 5601a...633 Akkurat ja,du har bra poenger. Man bør ikke legge så mye i god seksuell kjemi da. Har datet en fyr hvor jeg ikke fikk noe ut av sexen og jeg klarte ikke å gå inn i et forhold med han pga det. Men nå angrer jeg litt, for resten var jo superbra.. Kjemien kunne kanskje kommet etterhvert.Anonymous poster hash: 1a54f...2ef
Cuntzilla Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Jeg tror man kan ha superbra seksuell kjemi med "alle", på den måten at den andre parten sitter igjen med inntrykket om at kjemien var der iallefall, selv når man selv ikke syntes det var dynamitt.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 En mann som har hatt sex med mange trenger ikke nødvendigvis å være en god elsker. Kanskje det er nettopp derfor han har vært på mange, fordi han er så dårlig så ingen gidder å ha mere sex med han igjen! Anonymous poster hash: 06d3d...56c 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Jeg tror man kan ha superbra seksuell kjemi med "alle", på den måten at den andre parten sitter igjen med inntrykket om at kjemien var der iallefall, selv når man selv ikke syntes det var dynamitt. Men hvordan får de som har det, det til? Jeg har hatt kjempegod sex og kjempedårlig sex, og jeg klarer ikke fake det når jeg syntes det er dårlig/kjemien ikke er til stede. Da er det liksom så åpenbart for begge at sexen er dårlig og man er enige om at kjemien seksuelt ikke var på topp. Anonymous poster hash: ff8cd...943 1
Cuntzilla Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Men hvordan får de som har det, det til? Jeg har hatt kjempegod sex og kjempedårlig sex, og jeg klarer ikke fake det når jeg syntes det er dårlig/kjemien ikke er til stede. Da er det liksom så åpenbart for begge at sexen er dårlig og man er enige om at kjemien seksuelt ikke var på topp.Anonymous poster hash: ff8cd...943 Du har nok rett, noen ganger er kanskje det beste å bare innse fakta og gi opp! Men det går i min mening an å fake kjemi om man ønsker å jobbe for det. Er han helt håpløs så er det bare å hive han rundt og sette deg på han eller på andre måter gjøre det du liker, eller be han gjøre det du liker (noe som ikke alle er vant med forøvrig, så han kan kanskje føle kjemi bare av at du "åpner deg" sånn). Ligger du og teller takplater så kan du fake en orgasme, eller trykke på de rette knappene sånn at han kommer veldig fort. Stønn at du vil han skal komme på puppene dine, da får de alltid hastverk med å bli ferdige (og igjen, de kan føle en kjemi bare av at du ber om sånt). Og så er det alle småtingene med hvordan du tar på han og kysser han osv som gjør at han føler en fysisk connection. Og så bør man kanskje kunne lese fyren litt, skjønne hva han liker, hva han vil gjøre og hva han vil du skal gjøre. Men det har mest med innstilling å gjøre tenker jeg, virker du som du hemningsløst nyter hele akten og bare har lyst til å spise opp fyren så går han gjerne derfra med et inntrykk av at den seksuelle kjemien var helt sinnsyk. Man må altså være så innstilt på at dette skal bli bra sex at man nesten klarer å lure seg selv litt. Bare synsing og subjektive erfaringer dette altså, jeg er ikke akkurat fasit på andre seksuelle opplevelser enn mine egne.
Maus Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Den kompisen min som har pult flest er elendig i senga har jeg fått høre av flere. Det viktigste er nok å ha de samme interessene og preferansene rent seksuelt. Feks er du sub i senga bør han være dominant osv.
Erfaren Traver Skrevet 25. august 2015 #11 Skrevet 25. august 2015 (endret) Ja, når man møter dama/mannen i sitt liv er det veldig viktig at man vet hva man gjør, gjerne gått på en sex-skole med referanser fra alle øvelsespartnerne, og diplom for bestått mastern i sexsportslinja. Så kan den heldige motpart ringe til skolen og høre om det plass til en til det førstkommende semester for å bli like dyktig siden den andre sexpartneren er jomfru og null erfaring. For å spore på topic igjen.. tror nok ikke det har noe med erfaring å gjøre, men hvor vidt man er vant til å forholde seg til forskjellige damer på kort tid. En kropp blir en kropp på en måte, mye av det samma, men er det engangsting får man seg jo ikke med detaljene. Men det er vel kanskje like greit, det er som det ser ut som. Endret 25. august 2015 av Erfaren Traver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå