AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Heihei😄 Jeg var i syden for 3 uker siden, og hadde samleie med en der nede! Jeg vet ikke hvem det er! Vi brukte ikke kondom, men jeg fikk mensen for 2 uker siden, altså en uke etter jeg hadde samleie, jeg kan vell ikke være gravid da? Jeg har nemlig fått nå en veldig svart utflod! Trusa blir brun men selve utfloden er svart og tykk, blir liksom bare sånne små klissete baller av det... Vet ikke om dette er ufarlig og bare en en liten mellomblødning eller om jeg burde se en lege? Jeg går ikke på p-pille! Kan det være en kjønnssykdom? Burde jeg Skjekke meg for klamydia?😄 takk for svar:-) Anonymous poster hash: 96ba7...0b7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Det kan jo være en kjønnssykdom. Nesten sikkert, om du ikke har hatt slike symptomer før. Om du har hatt ubeskyttet sex i syden bør du i tillegg til gonoré, klamydia, mycoplasma og syfilis, sjekke deg for hepatitt B og gjerne hepatitt C. Det er vanligere der nede. Man risikerer også å bli smittet av en type gonoré som er resistent for ALL antibiotika, så man har i praksis gonoré resten av livet. Du bør opplyse at du hadde sex med en random i syden når du tester deg. Husk at en del av disse har det som livvsstil å sjekke opp jenter på ferie, og de er sånn sett risikopartnere. Kondom er kjempeviktig.Anonymous poster hash: 5def7...036 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Det er nok en mellomblødning, men du bør uavhengig av dette sjekke deg for kjønnsykdommer, man får ikke nødvendigvis symptomer.
365vinter Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Ubeskyttet sex i syden? Jeg kan ikke begripe at det går an å være så uansvarlig. Hadde tatt alle de testene AB over her nevner. 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Du må uansett gå å sjekke deg! Det er ulovlig å gå rundt å spre kjønnssykdommer i Norge, og det er stor sannsynlighet for at du har det når du har hatt ubeskyttet sex. I utlandet er også de mere alvorlige kjønnssykdommene hyppigere enn her i Norge. Utfloden kan være gammelt blod, den er ofte brun / brunsvart, men du skriver jo at du fikk mensen og ikke en mellomblødning så da er det nok mensen med litt gammelt og tykt blod iblandt der. Anonymous poster hash: 401c8...a60
Gjest lipgloss Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 huff ikke for å være dømmende men sex uten komdom i syden med en mann du ikke kjenner Det er galskap søster, kom deg til legen fort som bare det og få testet deg for kjønnsykdommer. Det værste som kan skjever jo HIV viruset det er ikke noe du vil ha men det vet du skkert selv så skal ikke holde noe foredrag for deg om det.Vær forsiktig nå da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå