AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Daten ønsker at jeg sender en snap som inneholder noe seksuelt. Tips til hva jeg kan sende? Vinkler? For vulgært å ta bilde av musa? Anonymous poster hash: 5aa94...d33
herremann Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 ta på ei stram bukse/kjole og ta et snasent bilde av rumpa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Det skal sies at vi har hatt sex, så han har sett meg naken Kanskje litt "kjedelig" å ta bilde med klær på da? Anonymous poster hash: 5aa94...d33
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Det skal sies at vi har hatt sex, så han har sett meg naken Kanskje litt "kjedelig" å ta bilde med klær på da? Anonymous poster hash: 5aa94...d33 Nei tvert i mot. Billig å sende bilde med klær av, til en du dater. Du kan være sikker på at han prøver å spørre alle han dater om dette og gir en blanke f i hvem han deler bildene med når dere ikke dater lenger. Høres ut som en fyr som ikke har respekt for kvinner i mine ører, om han forventer et bilde uten klær. Ikke nedverdig deg så mye! Send han et søtt bilde med pysjen på, eller et diskret rumpebilde. Anonymous poster hash: 26345...3f5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Altfor vulgært etter min mening å sende nærbilder av kjønnsorganet sitt. Et bilde som ikke viser alt, men nok til å sette i gang fantasiene er nøkkelen. Søk litt opp på tumblr for å få inspirasjon. Anonymous poster hash: 17ad9...bda
Heeyaa Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Doggystyle i string, ta bilde bakfra (i speilet). Husk å få rompa opp i været. 1
Trompeten Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Hvis han som står bak appen snapchat har rettigheter til samtlige bilder som blir sendt der ute, må han kose seg noe enormt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå