Gå til innhold

Menn med lange negler


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Synes ikke noe særlig om det, nei... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får frysninger av det *grøss*

Enda verre er det med EN lang negl på lillefinger...
Kjente ett par som hadde det og de spilte ikke gitar heller...

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Er det bare jeg som grøsser på ryggen av menn med lange negler? Er det pent?

Diskuter.

Aldri fulgt med på neglene

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart, og på ren refleks, 'gitarist'. Hva er definisjonen på 'lange negler' her nå?Om det er det samme som 'lange negler' på kvinner så får jeg tanker om en transe. Og det tiltaler meg mye mindre enn en mann som bare ikke har klippet neglene på en ukes tid ;)Anonymous poster hash: d3023...529

:( :( :(

Gjest lipgloss
Skrevet

Menn med lange negler er så fælt at jeg finner ikke de rette ordene for det engang. Husker jeg så Lillebjørn Nilsen sine negler på TV (ja, jeg skjønner at han bruker de til gitarspilling) og jeg klarte ikke å konsentrere meg om det han sa - så fælt var det.

Jeg såg også det:) men syns ikke det så gale ut i det hele tatt, har nok bare med at du ikke er vandt til det:)

Gjest chisandra
Skrevet

Jeg såg også det:) men syns ikke det så gale ut i det hele tatt, har nok bare med at du ikke er vandt til det:)

Ja, det er mulig. Samtidig synes jeg f.eks. Erlend Elias er kjempefin med sine. Mulig det har med at de gangene jeg har sett menn med negler, er de som bare har latt det gro til - og gjerne med møkk og drit under. :)

Skrevet

Grusomt. Har aldri lange negler selv så blir bare rart vis fyren har mye lengre enn meg. 



Anonymous poster hash: bb011...a88
Skrevet

Hva skal en stakkars gitarist gjøre?

Plekter. Ingen hører forskjell.

Anonymous poster hash: 59ccb...a24

  • Liker 1
Skrevet

Grøss sier jeg! Med mindre han er homo eller transe.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg får frysninger av det *grøss*

Enda verre er det med EN lang negl på lillefinger...

Kjente ett par som hadde det og de spilte ikke gitar heller...

Ei lang veslefingernagl assosierar eg til narkotikabruk

Lange nagler på menn er så ekkelt! Berre å skrive det her gjev meg frysning på ryggen

Skrevet

Jeg tenker at han antageligvis har lange tånegler, masse flass i håret, lukter ekkelt, sjeldent pusser tenna og dusjer lite. Med andre ord tenker jeg på han som svært uhygiensk.

  • Liker 2
Skrevet

Synes ikke for lange negler er pent på hverken kvinner eller menn, men det ser nok litt ekstra rart ut på menn. Er neglene ustelte er det ekkelt uansett kjønn!

Skrevet

Ei lang veslefingernagl assosierar eg til narkotikabruk

Lange nagler på menn er så ekkelt! Berre å skrive det her gjev meg frysning på ryggen

Hehe ja, du sier noe x)

Nei han ene jeg kjenner forklarte seg med at det var lettere å klø seg i øret når han hadde den ene lange neglen....Mannfolk og heslige detaljer om (u)-vanene sine x)

Gjest The damned
Skrevet

Vel, jeg har aldri sett en heterofil mann med velstelte negler.

 

Gjerne er det fullt av dritt under eller kanskje flisete og misfarget. Så jeg synes det ser ekkelt ut.

 

Jeg er generelt ikke fan av lange negler,og beholder mine relativt korte.

Skrevet

Ei lang veslefingernagl assosierar eg til narkotikabruk

Lange nagler på menn er så ekkelt! Berre å skrive det her gjev meg frysning på ryggen

Hvordan? Hehe, jeg er mulig litt dum, så jeg skjønner ikke  :vetikke:

Anonymous poster hash: d4e57...e35

Gjest lipgloss
Skrevet

Ja, det er mulig. Samtidig synes jeg f.eks. Erlend Elias er kjempefin med sine. Mulig det har med at de gangene jeg har sett menn med negler, er de som bare har latt det gro til - og gjerne med møkk og drit under. :)

Synd også erlend sine negler er fine,ja det er ikke fint med ustelte negler hverken på tær eller hender :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hvordan? Hehe, jeg er mulig litt dum, så jeg skjønner ikke :vetikke:

Anonymous poster hash: d4e57...e35

Eg såg det på ei reise eg var ein gong. Dei tok narkotika på nagla og sniffa det inn i nasa.

Skrevet (endret)

Menn med lange negler-i utgangspunktet litt skeptisk hvis det er en jeg har " i kikkerten" men da fordi jeg automatisk tenker sex= au  :P  og det er vell mer en feminin ting. Korte velstelte negler er bra, ikke sånne ekle hvor man ser han har "revet de av", bitt de ned, eller bare er møkkete æsj :fnise:

 

Derimot om det er en homofil, ekstra feminin mann= gjør det du føler for, har en i klassen han har bare en nyyydelig personlighet så søt og hyggelig. Virker helt naturlig på han  :Nikke:

 

 

Eller transe= kjør på , du er kjempetøff! syns det er så bra med folk som tør å være seg sjøl, spesielt når det ikke er "normen" :blomst:

 

Personlig smører jeg neglene med negleolje og filer dem, klipper stort sett ikke da jeg syns det blir så dårlig resultat. Liker å lakke dem innimellom /matche antrekk til dem osv. Mine er vell medium lange til kvinne å være. Vil ikke ha superlange så de blir i veien, spesielt siden jeg bruker linser. Ikke korte heller for da føler jeg meg mindre feminin :nigo:

Endret av -Missi-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...