AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #481 Del Skrevet 30. august 2015 Nå er det noen som skal gi falske merkevesker i gaver igjen. Jeg hadde blitt dødelig fornærma om noen gav meg noe sånt! Jeg har feks. drømt om den lille Chanel-veska i mange år, men aldri vurdert å kjøpe, siden den er for dyr for meg. Jeg aner heller ikke hva som er forskjell på ekte og falske vesker, og kunne aldri sett forskjell selv, siden jeg kun har vesker uten kjent merkenavn. Hadde jeg pakket opp en Chanel-veske så hadde jeg jo jublet som bare pokkern. Og så fått vite etterpå at den er fake? Snakk om antiklimaks! Blir litt som å få et falskt flakslodd! (Slike man gir bort som (jævlig dårlig) spøk hvor det ser ut som man vinner) Anonymous poster hash: 5d27f...865 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #482 Del Skrevet 30. august 2015 Ser de driver å sletter kommentarer som kan bli "brukt i mot" gruppen. Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Og tydeligvis har vi gitt de masse arbeid, de har brukt mye tid på å luke ut falske profiler og nett troll (joda, de skrev det slik ), og derfor skal de ikke slippe inn flere for det tar lenger tid å lete gjennom alt. Seriøst, går de gjennom alle profiler?? Det er da en diger gruppe, hvordan mener de at de skal ha kontroll på hvem som både er medlem i gruppa samt på KG i evig tid? Og alle stygge kommentarer, de var der inne før det ble opprettet noen tråd her. Anonymous poster hash: 5d27f...865 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #483 Del Skrevet 30. august 2015 Tror ikke de er klar over at det er en ny tråd her inne. Sikkert derfor det ikke har vært angrep og beskyldninger fra de her inne enda Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #484 Del Skrevet 30. august 2015 Tror ikke de er klar over at det er en ny tråd her inne. Sikkert derfor det ikke har vært angrep og beskyldninger fra de her inne enda Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Joda, vi er her og.. Slapp helt av Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 30. august 2015 #485 Del Skrevet 30. august 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #486 Del Skrevet 30. august 2015 Joda, vi er her og.. Slapp helt av Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 Jøss, og så anonym til og med. Nå må du passe på å ikke bli kastet ut fordi du er "feig" å skriver som anonym... Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #487 Del Skrevet 30. august 2015 Jøss, og så anonym til og med. Nå må du passe på å ikke bli kastet ut fordi du er "feig" å skriver som anonym...Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Neida, kanke bli kasta ut når ingen veit hvem du er! Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #488 Del Skrevet 30. august 2015 Neida, kanke bli kasta ut når ingen veit hvem du er! Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 Ikke vær for sikker.. Tror de bytter på å trekke navn ut av en hatt og "elle melle.."Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. august 2015 #489 Del Skrevet 30. august 2015 Joda, vi er her og.. Slapp helt av Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 Jippi 😄👍 Håper dere blir 😄😎👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #490 Del Skrevet 30. august 2015 Haha, nå får de panikk, nå skrev noen der inne at det var en ny tråd her Så til alle KG'ere: Anonymous poster hash: 5d27f...865 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #491 Del Skrevet 30. august 2015 Neida, kanke bli kasta ut når ingen veit hvem du er! Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 Moderatorene kan finne ut hvem du er (brukernavn), selv om du er anonym her inne. Så du kan bli kastet ut. Slapp helt av Anonymous poster hash: d82d0...b11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #492 Del Skrevet 30. august 2015 Ikke vær for sikker.. Tror de bytter på å trekke navn ut av en hatt og "elle melle.."Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Er nok ikke så fort gjort, ne. Foreløpig er det vel sånn at om du ikke forstår gruppas regler eller klarer å holde en hyggelig tone så kan du også få slippe å være medlem Og etter hva jeg leser, så er dere hverken inneforstått med gruppas regler ei heller spesielt hyggelige. Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #493 Del Skrevet 30. august 2015 Moderatorene kan finne ut hvem du er (brukernavn), selv om du er anonym her inne. Så du kan bli kastet ut. Slapp helt av Anonymous poster hash: d82d0...b11 Moderatorene på KG ja? Selvfølgelig kan de finne ut hvem jeg er. Er da ikke helt blåst. Hva skal de kaste meg ut for, da? Tror de det var snakk om at kunne kaste meg ut var ADMIN (!!...) på ebay-gruppa.. ;) ;) Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #494 Del Skrevet 30. august 2015 Er nok ikke så fort gjort, ne. Foreløpig er det vel sånn at om du ikke forstår gruppas regler eller klarer å holde en hyggelig tone så kan du også få slippe å være medlem Og etter hva jeg leser, så er dere hverken inneforstått med gruppas regler ei heller spesielt hyggelige. Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 jeg er jo en Anonymous poster hash: a58a6...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #495 Del Skrevet 30. august 2015 Nei, vi burde vel heller laget poster for å få tips til ting vi kan kjøpe når vi kjeder oss........... Anonymous poster hash: 5d27f...865 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #496 Del Skrevet 30. august 2015 Moderatorene på KG ja? Selvfølgelig kan de finne ut hvem jeg er. Er da ikke helt blåst. Hva skal de kaste meg ut for, da? Tror de det var snakk om at kunne kaste meg ut var ADMIN (!!...) på ebay-gruppa.. ;) ;) Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 Jeg har aldri sagt at du er blåst ro ned på blunkingen din nå da Anonymous poster hash: d82d0...b11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #497 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg har aldri sagt at du er blåst ro ned på blunkingen din nå da Anonymous poster hash: d82d0...b11 Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #498 Del Skrevet 30. august 2015 Er nok ikke så fort gjort, ne. Foreløpig er det vel sånn at om du ikke forstår gruppas regler eller klarer å holde en hyggelig tone så kan du også få slippe å være medlem Og etter hva jeg leser, så er dere hverken inneforstått med gruppas regler ei heller spesielt hyggelige. Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 Vel, nå vet jeg om flere som har fulgt reglene til punkt og prikke, og ikke skrevet et skjevt ord der inne og likevel blitt kastet ut. Jeg er/og har vært medlem lenge, alltid fulgt reglene. Det er ikke dermed sagt jeg er enig i oppførselen til flere av medlemmene, eller hva de velger å dele offentlig. (Merk deg at jeg ikke drar alle under en kam, kan være en nyttig lærdom)Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. august 2015 #499 Del Skrevet 30. august 2015 Blir for dumt å hyle ut om mobbing og hetsing når det er akkurat det de driver med der inne. Jeg har sett flere "bekjente" dele ting der inne som jeg absolutt ikke hadde behov for å vite.. Jeg har fått et helt annet syn på disse, og ikke på en positiv måte. ADMIN burde oppfordre medlemmene til å utvise nettvett. Dessverre er de like dårlige selv.Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Nå har vel denne feiden vart så lenge at det har blitt en prinsippsak for ADMIN. Hvis de legger inn advarsel om nettvett og oversharing så gir de på en måte oss KG.kjerringer rett og det kan de jo ikke ha noe av Ser de driver å sletter kommentarer som kan bli "brukt i mot" gruppen. Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Fint for dem. Viktig å opprettholde et godt image. Er nok ikke så fort gjort, ne. Foreløpig er det vel sånn at om du ikke forstår gruppas regler eller klarer å holde en hyggelig tone så kan du også få slippe å være medlem Og etter hva jeg leser, så er dere hverken inneforstått med gruppas regler ei heller spesielt hyggelige. Anonymous poster hash: 1cb6e...7f1 Nå har dere gjentatt dette med å følge reglene til det kjedsommelige men når noen spør hvorfor de har blitt kastet ut uten å ha brutt en eneste regel, så får de ingen svar. Det eneste svaret jeg har sett var i den andre tråden, og det ble fjernet av hun som skrev det. Svaret lød omtrent: "hvis noen har blitt kastet ut uten å ha gjort noe galt, så får de bare takke dere for at ADMIN har blitt paranoid". Altså skal alle som hadde meldt seg inn i løpet av en viss periode straffes for det noen få av dem har gjort. Eller har dere noen andre grunner? Det er til og med folk som har skrevet her at de har kontaktet ADMIN og bedt om svar, men ikke fått noe svar på hvorfor de ble kastet ut eller noen form for unnskyldning eller sjanse til å få komme inn i gruppa igjen. Den hyggelige tonen der inne er vel omtrent like ekte som mesteparten av varene som deles tips om 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. august 2015 #500 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Tror ikke de er klar over at det er en ny tråd her inne. Sikkert derfor det ikke har vært angrep og beskyldninger fra de her inne enda Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 De har vært her lenge flere av dem, både temmelig aktive og snikende i kulissene som skjult bruker Edit: og akkurat nå er det flere som lusker rundt som lesende gjester også, ser jeg. Endret 30. august 2015 av Ardwinna 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg